30 days beauty challenge - Utoljára vásárolt smink + teszt

Halihó lányok!

Újra itt vagyunk, a 30 napos kihívás lassan már a felénél tart, ez a 10. nap, a feladat: Utoljára vásárolt smink. Érdekes lesz!
MESY

Ma is én kezdem a kihívást. Nekem két termékem is van, amit utoljára vettem, az egyiket, az Essence szemhéjpúdert már láthattátok (ITT), de a másikat, a NYC Smooth Skin porpúderét még nem, azt fogom most bemutatni nektek. 

Már nagyon régóta szemezek ezzel a púderrel, de soha nem tudtam rászánni magam, hogy megvegyem. Most viszont 25%-os akció volt a Rossmannban, ezért úgy gondoltam, hogy ha nem is fog beválni, 650 Ft-ot megér.
Eddig mindössze kétszer használtam, ezért nem tudok teljes véleményt mondani, de tetszik. Majd meglátjuk, ha már a felét elhasználtam.

Márka: NYC Smooth Skin
Szám és szín: 741A Translucent
Súly: 20g

A csomagolása az egyik, ami elsőre megfogott. Nagy, lecsavarható tetejű műanyag tégely, az alsó része átlátszó, így lehet látni, hogy milyen a színe és hogy mennyi van még benne. Az alján papírra van ráírva minden fontos tudnivaló, mint a neve, száma, összetevők. Az oldalára van ragasztva egy kis fólia, amire a használati utasítás van írva.

Nagy örömmel nyitottam fel először, de a kis szivacs láttán azért kicsit lelohadt a lelkesedésem. Gondoltam, hogy a szivacs legalább akkora, mint a tégely, de nem lett igazam. Túl kicsi és nem jó az anyaga, nagyon mű, ha értitek, hogy mire célzok. 
Pici szivacska
A műanyag borításon kis lyukacskák vannak, ott jön ki a púder felrázáskor. Itt jönnek a problémák: 
- mivel túl kicsi a szivacs, sok púder "mellémegy", így mindenünk tiszta por lesz
- ezzel a műszivaccsal nem túl kényelmes és pontos felvinni a púdert az arcunkra
Sok megy mellé, beül a szélekbe
Ezen gondok megoldásaként szeretnék venni vagy egy púderpamacsot vagy egy kabuki ecsetet vagy mindkettőt. Szerintetek melyik lenne a jobb megoldás?
De ezen kívül nincs a termékkel semmi problémám, a színe pont illik a bőrömhöz, szinte nem is látszik, hogy rajta van. Szerintem nagyon fogom szeretni.

DETTI

Én utoljára egy Avonos Liliom és gardénia illatú testpermetet vettem. 


Az én best testpermetem a Málna és hibiszkusz illatú, de amikor az elkezdett fogyni, úgy gondoltam kipróbálok valami új illatút. Barátnőm (említettem már pár bejegyzésben) találta nekem Vaterán, és mivel liliomos (ami a kedvenc virágom csak úgy megjegyzem) egyből mondtam, hogy rendelje meg. Csak 500 ft volt, ezért úgy gondoltam miért ne, maximum nem fog tetszeni, nem sokat veszítek vele. Amikor megérkezett és megszagoltam, nagyon örültem, mert pont olyan illata volt mint amilyet szerettem volna. Nagyon tetszik az illata, jó vétel volt. Mesinek is nagyon tetszett amimkor megmutattam, néha még ő is használja. Frissítő, és a testpermetekhez képest nagyon sokáig bírja, biztos az erős illata miatt. Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki szereti a liliom illatát. 

Reméljük tetszett a 10. nap. Ti mi vettetek utoljára?
Puszi Mesy és Detti :) 

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!