Top filmek amiket láttam, és még látnom kell az évben..

Sziasztok lányok!

Nem igazán tudtam mivel rukkoljak elő, de úgy döntöttem ma megmutatom nektek mik voltak nálam az év top filmjei, és mik azok amiket még nagyon várok.

Az év első filmje, amit láttam az az Anna Karenina volt.Nagyon szeretem az ilyen stílusú filmeket. Olyan mintha visszatérnénk kicsit a múltba. Ez egy szerelmi sokszögről szól, amit Tolsztoj vetet papírra még 1878-ban. Ezt most sokadjára megfilmesítették, amit nagyon jól tettek.
1

Itt egy előzetes is, ha még nem láttátok volna: Link
Szerintem megéri megnézni és még a bátraknak, a könyvet is ajánlom.

Következő nagy kedvencem, legyen mondjuk a Gengszterosztag című film. Kétszer is láttam a filmet és nem, nem csak Gosling miatt. Nagyon tetszik, imádom a gengszteres filmeket. A húszas éveket szeretem a legjobban, így ez a film is egyértelműen a kedvencek között van. Szeretem az igaz történeteken alapuló filmeket, így ez is egy plusz pont a filmnek.
2
 Előzetes: Link
Szintén csak ajánlani tudom. Ezt egyszerűen nem lehet kihagyni, túl jó film ahhoz.

Nagyon népszerűek lettek ebben az évben a mese feldolgozások is, mint a Boszorkányvadászok, Jack az óriásölő vagy éppen Óz a hatalmas. Természetesen mindhármat láttam, és ajánlom is mindenkinek. A legakciódúsabb szerintem a Boszorkányvadászok lett, a másik kettőt nem olyan vészes.


Itt vannak az előzetesek is persze: Boszik, Jack, Óz.
Ezeket a mese szeretőinek ajánlom. Akik igazán szeretik a régi meséket, azoknak nagyon fog tetszeni mind a három film.

Persze voltak más különleges filmek is ebben az évben. Ilyenek voltak pl a Burok, Lenyűgöző teremtmények és az Eleven testek című filmek. Az első kettő könyv alapján készült. Nem is igazán akarok történetet mesélni róla. Mindkettő különleges egy film, érdemes rá szánni az időt. Az utolsó, az Eleven testek pedig hát hogy is mondjam, furcsa egy film az tuti. Több kritika is született róla, hogy milyen abszurd a történet, de hát na, ilyen is kell. Nekem tetszett, bármennyire hihetetlen. Vicces volt.


Nekem mindhárom tetszett, sőt a Burkot még olvastam is. Igazán jó történetek szerintem.

Nem hagyhatom ki a szuperhős-fantasy filmeket se, hiszen abból is jelent meg nem egy-kettő. Legyen mondjuk az igazi kedvencek a Vasember 3 és Az acélember. Imádom a fantasyt és vártam mindkét filmet, főleg a Vasember 3-at.

Előzetes: Vasember, Acélember
Nem is tudok mint mondani, csak nézzétek meg és kész!

Na jó túl hosszú lesz ez a cikk, most már muszáj megmutatnom azt az egyet amit még nagyon nagyon várok ebben az évben. Az pedig a Csontváros című film. Ez is egy könyv alapján készült, amit természetesen olvastam már és egyszerűen imádok. Alig bírom kivárni a szeptembert, amikor kijön és én megyek a moziba megnézni. Váááá!

Előzetes: Csontváros
Bár én a főhősnőt nem így képzeltem el,de sebaj ő is jó lesz. Csak jönne már ki!!

Óó és itt a vége, pedig én még annyi filmet megmutattam volna nektek. Na de nem baj, jövök én még Top filmek 2-vel is és ott kivesézem a maradékot is.
Remélem tetszett és kedvet kaptatok egy kis film nézéshez.
Puszi Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!