Hétköznapi smink

Halihó lányok!  

Hétköznap korán kell kelnem (hajnali fél 5-kor), ezért csak ritkán van időm arra, hogy valami különleges sminket készítsek magamnak. A bölcsődei gyakorlatom miatt amúgy sem lehet nagyon feltűnően kifestenem magam, de bevallom, hogy egy minimális smink nélkül meztelennek érzem magam. (Na jó, olyan vagyok, mint egy zombi.)
Az alap make up felszerelés így fest nálam: 


Használt termékek:
Avon Solution truly radiant színezett hidratáló krém
Avon Color Trend mattító púder
Maximás paletta világos barna
Essence Superfine tus 01 deep black
Avon glimmerstick szemöldökceruza dark brown
Alverde Drama mascara 20 tribal brown
Márka nélküli paletta pirosítója
CynexQ ajakbalzsam Pearl

A szemfesték paletta valamelyik Maximához volt ajándékba, de ugyanilyen palettát  láttam a Douglas-ban is, csak kicsit magasabb áron. A általában a világos barnát szoktam használni a nappali sminkemhez.
Az Essence-es tust nagyon szeretem látszik is a külsején, hogy gyakran használom. 
Külön megemlítem a színezett ajakbalzsamot, ami a gyógyszertárból van, de sokkal inkább egy hidratáló rúzshoz hasonlít, mert erősen megszínezi az ajkakat. Van még egy ilyenem, csak pirosban, cseresznye illattal.
Szerintem nagyon sok múlik a sminken, egy kis pirosító és szempillaspirál csodákra képes. Ha csak elugrom a boltba vagy a piacra, akkor csak ezt a kettőt rakom fel és már megyek is.


Smink nélkül

Kisminkelve

Ritkán látnak az emberek szemüveg nélkül, mivel semmit nem látok nélküle, és amúgy is úgy érzem, hogy valami hiányzik rólam, ha nincsen rajtam. Még nekem is furcsa így lefotózva látni magamat.



Szerintem megegyezhetünk abban, hogy ez egy teljesen natúr smink, nem kihívó és feltűnő, csak finoman kiemeli a vonásokat és egészségesebbnek tűnik a bőröm is tőle. Így már nem nézek ki zombinak.
*A képekért elnézést kérek, reggel 5 órakor készültek, és meg nem voltak túl jók a fényviszonyok. És álmos is voltam még.

Nektek milyen a hétköznapi sminketek? Miket szoktatok használni?

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!