Pasi TAG

Halihó lányok!

Nem akartam ma bejegyzést írni, de több helyen is láttam ezt a TAG-et (Verusnál és a Bikira lányoknál is, többek között) és nagyon megtetszett. Mindig elolvasom az ilyeneket, de soha nem gondoltam volna, hogy én is fogok ilyet írni. Ez is megtörtént.


1. A TV előtt ül. Milyen műsort néz?
Ritkán néz TV-t. Általában  divattal,főzéssel,és misztikus dolgokkal foglalkozó műsort néz.

2. Elmentek enni valahova. Mit rendel?
Ha pizzéria, akkor sonka-pepperóni pizza a favorit. 

3. Melyik az az étel, amit nem szeret?
Van egy pár: körömpörkölt, pacal, csirkeszárny és csirkeláb, parizer
Brrr. Kiráz tőlük a hideg, ha csak rájuk gondolok.
4. Elmentek valahova bulizni. Mit iszik?
Sört

5. Milyen méretű cipőt hord?
38

6. Ha gyűjtene valamit, mi lenne az?
Körömlakk,cipő
És még fülbevalót is gyűjtök :)

7. Kedvenc szendvicse?
Csak ne legyenek benne azok a dolgok amit utál. PL: Idézem "szőrös parizer", olyan felvágott, aminek nem tetszik az illata. De egy biztos, sajt legyen benne, jó sok.
Így igaz, sajt sajttal!

8. Mit enne minden nap, ha tehetné?
Pizzát.

9. Kedvenc gabonapelyhe?
Vaníliás legyen

10. Kedvenc zene?
paddy and the rats
Egy a sok közül :) Ha most elkezdeném írni, még reggel is sorolnám :) Lényeg a lényeg, sok mindent meghallgatok, mostanában japán és koreai pop-rock zenék a kedvenceim.

11. Kedvenc (sport) csapat?
Nincsen. Tudomásom szerint.

12. Szeme színe?
Kék

13. Ki a legjobb barátja?
Timi

14. Mi az, amit csinálsz és azt kívánja, bárcsak abbahagynád?
Ha éppen a gép előtt ülök, akkor azt kívánja. 
Igen, ha sokat kockul... 

15. Honnan származik?
Ha a születési helyet nézzük akkor Debrecen, ha életvitel akkor Mátészalka.

16. Milyen tortát sütnél a születésnapjára?
svéd király vagy királyi csokitortát, nem tudom, hogy van a receptben a neve
Svéd királyi család csokitortája a pontos neve :) Anyukám sütötte meg nekem az 1. és a 22. születésnapomra :) De én mindenféle tortát szeretek.

17. Sportolt régebben valamit?
Ha sportnak lehet nevezni a balettot.
Emellett még kosaraztam, röpiztem és gimiben floorballoztam is. 

18. Mi az, amit órákon át képes csinálni?
Divat site-okat nézni. Körmét festeni.

19. Miben tehetséges?
Sok mindenben, főzésben, szépérzékben, igen az is egy tehetség.

20. Milyen ruhákat szeret hordani?
Cuki nőies ruhákat.
Néha sportosan is.

21. Tudtad, hogy Ő az igazi?
Nem
A kis őszinte

22. Mi volt az első benyomásod?
Nem emlékszem
Én sem emlékszem, hogy nekem mi volt, hiszen már majdnem 10 éve ismerjük egymást :)

23. Ki hordja a nadrágot a kapcsolatban?
Mikor ki
Ez így van! Munkamegosztás van.

Remélem, hogy tetszett nektek ez a post. Valószínűleg ez az első és egyben utolsó TAG-em, kivéve ha nem találok még egy olyat, ami ennyire megtetszik :)
Mellesleg nem csalódtam Norbiban, büszke vagyok rá!
Puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!