Pénzkidobás volt...

Helló mindenki!


Nem igazán volt, sőt, talán még egyáltalán nem volt ilyen típusú poszt a blogon, de mindennek eljön az ideje egyszer. Nem nagyon szoktam vakvágányra futni vásárlás terén, mert majdnem mindig utánaolvasok a termékeknek, amiket be szeretnék szerezni. Néha viszont előfordul, hogy hirtelen felindulásból dobok valamit a kosaramba, vagy egyszerűen minden pozitív vélemény ellenére nekem egyáltalán nem válik be az adott dolog. 



Sajnálatos módon hamar elfogyott a Douglas kétfázisú lemosóm, amit nagyon szerettem, de nem volt lehetőségem pótolni, így új alternatívát kellett találnom. Jókat hallottam a Balea kétfázisú szemfestéklemosójáról, ami nem is drága, így beszereztem. Nem kellett volna.
Egyrészt, a két fázis nagyon hamar szétválik, ami nagyon bosszantó, mert mire az ember előveszi a vattakorongot és letekeri a kupakot, jóformán visszaáll az eredeti formájába. Másrészt, és ez a legnagyobb gondom vele, olyan mértékben csípte és marta a szemem körüli bőrt, hogy az leírhatatlan. Olyan érzés volt, mintha smirglivel dörzsöltem volna szemem, fájt és feszült, nagyon rossz volt. Érzékeny a bőröm, de ilyet még nem tapasztaltam soha. Háromszor használtam mindössze a szememre, a sminket szépen leszedte, de nem, nem éri meg tönkretenni magam miatta. Az üveg félig van, mert ezt használtam a swatchok lemosására, de a második-harmadik lemosás után a kézfejemnek sem esett jól. Kuka, soha többé és nem ajánlom, főleg érzékeny bőrűeknek nem.


Vallomással tartozom: ha nincs nyár, akkor hihetetlenül lusta vagyok gyantázni. Miért kínozzam magam, amikor a borotva sokkal gyorsabb és egyszerűbb, nem? Viszont megláttam ezt a Depilan Perfect Balance szőrtelenítő krémet akciósan a Rossmannban. Egész jó áron volt, szóval úgy döntöttem, miért ne, kipróbálom. Rossz ötlet volt.
Elolvastam a használati utasítást, aztán nagy boldogan belekezdtem a műveletbe. Hihetetlenül büdös a szaga, bár még ez lenne a legkisebb gond. Jóformán semmi haszna. A megfelelő idő elteltével eltávolítottam, nagyjából tűrhető volt a végeredmény, de azért egy-két helyen nem szedte le a szőrt. Másnapra viszont olyan szúrós volt a lábam, mint borotva használat után 3 nappal. Nálam fordítva működött, ugyanis nemhogy késleltette, még meggyorsította a szőr növekedését. Nem is próbáltam ki többször, indul is a kukába, maradok a jól bevált borotvánál és gyantánál. 


Régebben Avonos lábradírokat használtam, amiket egészen szerettem, elfogadható állapotú volt a lábfejem és a sarkam is. Most télen ismét szükségét éreztem egy jó radírnak, de nem volt kedvem a rendelésre várni, így körülnéztem a DM-ben. Végül a Balea természetes habkőgranulátumot tartalmazó lábradírja mellett döntöttem, jónak tűnt. Rendszeresen használtam, már csaknem elfogyott, de a lábam állapota nem változott, talán még szárazabb is lett, mint volt. Nagyon kevés szemcse van benne, ami miatt nem ér semmit. Én akartam szeretni, de nem sikerült. Nem ajánlom. Most keresnem kell egy újat.


Soha nem gondoltam volna, hogy Maybelline szemceruzát fogok venni. Valahogy nem éreztem késztetést rá. Egy ideig nem is nagyon használtam szemceruzát, leginkább tust, vagy szemfestékkel húztam tusvonalat, egyszóval nem kellett. Az utóbbi időben újra és újra elővettem a szemceruzáimat és a régi fekete Lovely ceruzának nem nagyon volt színe, így egy új után kellett néznem. A Dm-ben hamar kiszúrtam a Maybelline Colossal Kajal ceruzáját. Extra fekete színt és 12 órás hatást ígér. A színe gyönyörű, tömény fekete, ez nem vitás. Több sminkhez is használtam, amiről poszt is született, illetve hétköznap is gyakran előveszem, de attól még a probléma fennáll: a tartóssága csapnivaló
Gyakran csak egy vékony vonalat húzok a pillatőbe egy kis farkincával meghosszabbítva és indulok is. De másfél-két óra múlva a farkinca egyszerűen elmászik a helyéről és hatalmas pacaként virít a szemem alatt/mellett a bőrömön. Nem szép látvány. Ha a vízvonalra használom, akkor ugyanez történik, csak épp az alsó pillasor alá kúszik le, pandasminket kreálva. és ezt nem nyáron, 40 fokban, hanem most, télen, a hidegben. Katasztrófa. 
Nem szeretném kidobni, talán meghagyom füstös sminkek alá alapnak vagy valami hasonlónak, bár lehet felhúzom magam rajta és kihajítom. Amúgy is, Maybelline = állatkísérlet, kösz nem. (Igyekszem átállni, váltani, nem annyira könnyű)

Sajnos az ember néha belefut rossz, vagy nem éppen az elvárások szerint teljesítő termékekbe, ez benne van a pakliban(közhely, tudom). 
Kis fejszámolás után arra a következtetésre jutottam, hogy nagyjából 3000 Forintot spóroltam volna, ha nem veszem meg ezeket a termékeket. Nem, nem nagy összeg, de mégis, ennyiből találhattam volna egy jobb lemosót és egy sokkal jobban teljesítő lábradírt is, nemde?

Meséljetek: ti futottak bele az utóbbi időben rossz termékekbe? Esetleg tudtok ajánlani valami jó alternatívát ezek helyett?

Mesy

Megosztás:

4 megjegyzés

  1. Érdekes, amit a Balea lemosóról írtál. Nekem a kétfázisúak közül kedvenc! Pedig nekem aztán érzékeny a bőröm, de nem tapasztaltam még ilyet...... Azt igen, hogy hamar kettéválik a két komponens, de ezt a kb háromszorannyiba kerülő Niveánál is tapasztaltam..... Viszont újabban micellás vizet használok, amivel igen nehezen indult a barátságom. A Pixibox mutatta meg, hogy vannak jó micellás vizek! Igaz, én nem használok vízálló sminket.
    Valamikor próbáltam szőrtelenítő krémet, nekem sem jött be, pedig Veet volt. Körülményesebb használni, mint a borotvát, a hatása pedig semmivel sem jobb. Csak az ember azt a vegyszert is magára keni..... Régen hideggyantát használtam, sajnos sokszor volt szőrtüszőgyulladásom, két esetben orvosilag kellett kitisztítani, és a sebész tanácsára hagytam el a gyantát. Azóta sem volt ilyen problémám.
    Legutóbb Avon szemceruzákban csalódtam pozitívan! A kis farkincás dolog nálam is probléma, érdekes, évekig nem használtam és sem szemceruzát, csak tust. :D Újabban kezdtem el megszeretni a ceruzát megint. Vízvonalra viszont soha, érzékeny a szemem, nem bírom elviselni...... Artdeco szemhéjalapot használok, szerintem egy gyengébb tartósságú ceruzán is sokat dob!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont az a furcsa, hogy jókat olvastam róla, ezért mertem megvenni, de nekem nagyon.nagyon nem jó. Én most Garnier-t használok, egész jó, de szerintem még fogok kísérletezni.
      A hideggyantát nem szeretem, melegítőset használok, de nagyon filozók a cukorgyanta kipróbálásán.
      Képzeld, ugyanígy jártam én is egy Avon ceruzával, meglepően tartósnak bizonyult. Pozitív csalódás. Most keresek új szemhéjalapot, az Artdeco is a kiszemeltek között van.

      Törlés
  2. Hát nekem az AVON 3D plumping szájfény volt a halálom, de asszem írtam is róla. Amit állítanak róla: Bizsergeti és hűsíti az ajkakat. Amit éreztem: EZ ÉÉÉGEEET!!! Szétmarta a számat, de nagyon. Kuka.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, biztosan szörnyű lehetett. Valószínűleg allergiás vagy valami összetevőre.

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!