KÖRÖM° Szólánc 6.forduló - Sütemény

Helló mindenki!


Kis késéssel ugyan, de én is megérkeztem a Szólánc következő fordulójával. Ha még nem ismernétek, a kihívás kitalálója Helie, lessetek be hozzá. A történet egyszerű, a szólánc játék(mondani egy szót, aztán annak az utolsó betűjével egy újabbat stb) átültetve manikűrökbe.
A mostani házigazda pedig Tessa,  aki nagyon rafinált kis feladványt adott nekünk. 

Nagy nem volt ötletem, tényleg. Muffinos/cupcake-es manikűrt már többször csináltam, ahogy fánkosat is. Meg voltam lőve ezzel a témával. Végül kis inspirálódás után a macaronok mellett döntöttem. 
Nem vittem túlzásba, pasztell alapra festettem fel különböző színes stilizált macaronokat két körmömre és néhány pöttyöt, mert úgy kívánta a kiegészítést. A többi körmöm pedig lila árnyalatot kapott, a kisujjamra két kis pötty is került . 



Nem lett egy világmegváltó manikűr, de azért jól elszórakoztam vele.

A többiek alkotásai:


Mesy

Megosztás:

6 megjegyzés

  1. bejön a díszítés, mindig lenyűgöz ha valaki kézzel fest mintákat :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Gyakorolni szeretném a kézzel pingálást, jó lenne fejlődni egy kicsit :)

      Törlés
  2. Szerintem nagyon jó lett! (-: Nem volt könnyű téma, tetszik a macaron ötlete. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) tényleg megfogott egy kissé ez a feladat :)

      Törlés
  3. Nagyon jó lett :) (A te macaronjaid szebbek, mint az enyémek...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Szerintem a te macaronjaid is szuperek lettek :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!