{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Megunhatatlan film

Halihó lányok!


Ma újra VKP, a mai témánk a megunhatatlan filmünk. Nagyon tetszett nekünk ez a téma, mert közel áll hozzánk, hiszen imádjuk a filmeket. Tehát akkor filmekre fel!
Detti
Nagyon sok olyan filmet tudok említeni, ami számomra megunhatatlan. De kiválasztottam kettőt amit tényleg mindig megnézek.
1. Harry Potter filmek, de főként az 1. rész. Mindig is imádtam, igazából minden évben megnézem legalább 3szor, mert annyira szeretem. Nekem igazán a szívembe lopta magát e a film.

2. Hitman a bérgyilkos. Furán hangzik, de nekem nagyon tetszett ez a film is. Átadja a játékot, nagyon jó a színész is. Hosszú hajjal meg se ismerem, csak kopaszon. Megnéztem jó párszor, utána pedig egy időben erre a filmre aludtam el, minden este.

Mesy

Sorolhatnám a jobbnál jobb filmeket, de csak egy örök imádatom van: A kárhozottak királynője. Sajnos még nem olvastam a könyvet, de tervezem!
Ha le kellene írni, hogy mit imádok benne...
- a színészeket
- a zenét
- a sztorit
- a hangulatot
Szóval mindent!
Aki még nem látta, tessék megnézni mindenképpen. Egy kis ízelítő:


Nektek mi a kedvenc, megunhatatlan, ronggyá nézett filmetek?

puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

5 megjegyzés

  1. A Hitmant még pár héttel ezelőtt láttam, tényleg jó film, csak kb. a felétől láttam, és csak azért ragadtam le a csatornán, mert szerintem jól néz ki a pasas. Amolyan pont a zsánerem típus..:D

    VálaszTörlés
  2. A Harry Potter filmek tényleg megunhatatlanok :)

    VálaszTörlés
  3. nekem a Wanted. sohasohasoha nem unom meg :) <3

    VálaszTörlés
  4. Harry Potterért jár a nagy-nagy pirospont :P Egyébként anno én is imádtam a Kárhozottak királynőjét, csak az a baj, hogy beleolvastam a könyvekbe és nagyon más a kettő. Persze ettől még különálló moziként lehet szeretni, de nekem picit vesztett a varázsából.

    VálaszTörlés
  5. Hitman, perfect pitch, apácashow, debs kémcsajok *-*, személyiség.tolvaj és a Nöi szervek<3

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!