KÖRÖM° Mani-acs - Kapcsolatok

Helló mindenki!


Hatalmas késéssel, de én is hoztam végre a Mani-acs következő témáját. Teljes képzavar van nálam az utóbbi napokban, nem fejteném ki, majd talán a havi összefoglalóban írok róla néhány mondatot, de nem biztos. 
De, a lényeg a manikűr. Úgy láttam, a lányok a Valentin-nap köré építették fel a manikűrjüket, bevallom, nekem ez eszembe sem jutott. Ellenben a téma kapcsán azonnal beugrott az egyik Héhé lemezem. Van rajta ilyen kapcsolási rajzos/chipes-teches minta és mi ez, ha nem kapcsolat!?

Az alap az A-England gyönyörűséges Dorian Gray nevezetű lakkja. Elfogult vagyok, mert Doriant is kedvelem és a szürke is közel áll a szívemhez, így ez a lakk nekem lett kitalálva. Erre nyomdáztam világoskék és élénk sárga Golden Rose lakkal. Nem a legpigmentáltabb, de egészen jól mutat a grafit szürke alapon. 




Nem egy bonyolult manikűr, ettől függetlenül tetszik az összhatása. Egyébként volt már egy hasonló manikűröm korábban (ITT megleshetitek).

A többiek manikűrjét pedig itt találjátok:


Mesy

Megosztás:

4 megjegyzés

  1. Jó lett :) Ez a grafit szürke lakk pedig naggyon tetszik *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ugye milyen gyönyörű?? Szürke mániásoknak kötelező darab :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik az ötlet és a kivitelezés is, a páromnak meg is mutatom, imádja a kapcsolási rajzokat, a NYÁK-okra szokott maratni ilyen mintákat :))) Szupi lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is annyira szeretem ezeket a mintákat, pedig nem vagyok nagy műszerész :) Remélem tetszett neki :)

      Törlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!