SZEMÉLYES° RELOAD A hónap favoritjai - Január

Helló mindenki!

innen
Ugye még emlékeztek, hogy tavaly januárban elkezdtünk egy havi favoritos sorozatot? Nyáron ez megfeneklett, abban az időben, amikor a blog is háttérbe szorult egy kicsit, nagyon elfoglaltak voltunk, sorry.
Idén újratöltjük ezt a sorozatot, reméljük, hogy minden hónapban megmutathatjuk nektek, hogy miket szerettünk, úgy igazán.


Mesy

Kedvenc hallgatni-való - Általában Youtube-on hallgatok zenét, benyomok valamit, aztán jönnek sorban egymás után. Így elég sok újdonságot szoktam felfedezni. Így találtam rá az Earthside-ra is. A Dream in Static albumuk egy csoda, de komolyan! Annyira belehabarodtam, hogy Google Play Music-on mg is vettem, ezzel támogatva a bandát. Ritkán szoktam zenét venni, vagy zenekarhoz kapcsolódó dolgokat, de amikor nagyon megszeretek egy-egy bandát, akkor úgy érzem, ennyivel hozzá kell járulnom a további fejlődésükhöz. És minél több ember gondolja így, annál jobb. 
Szóval, az egyik legnagyobb kedvencem tőlük a Mob Mentality, valami eszméletlen gyönyörű. Rajzoláshoz általában az ilyen instrumentálisabb zenéket szeretem, néha ihletet adnak.


Kedvenc néznivaló - Hogy őszinte legyek, nem volt nagy áttörés, imádás filmek/sorozatok terén az év első hónapjában. Viszont két filmsorozatot is végignéztünk Norbival, amit szerettünk is, meg nem is, jó is volt, meg nem is, de így utólag azt mondom, hogy kellett ez az élmény. 
Az első a Mythica sorozat, ami nagyon érdekes koncepcióval bír, Kickstarter-es project egyébként. Olyan, mint a régi fantasy filmek és könyvek, kicsit oldschool jellegű, éppen ez a varázsa. Nem kiforrott, de van benne potenciál, vannak hibái, de ennek ellenére fenntartja a figyelmet, jó a történetvezetés. Tök ismeretlen színészek játszanak benne, sosem láttam még őket, bár ez egyáltalán nem zavar. Nagyon nagyon kellett már egy új fantasy, mert lássuk be, az utóbbi években a filmipar elhanyagolta a fantasy szekciót.
A másik a híres-hírhedt Sharknado sorozat. Igen, képesek voltunk végignézni mind a négy megjelent részt és jól szórakoztunk rajta. Persze, néha már-már olyan dolgok történtek, hogy a fejünket fogtuk, nem hiába Asylum film, na. Egyébként ha valaki nézi/nézte a Z Nation-t(én le vagyok maradva egy évaddal), az tudja, hogy Roberta(Warren hadnagy) utal a cápaviharra a sorozatban. A filmben, pedig visszautalnak a zombikra. Micsoda körforgás!



Kedvenc időtöltés - Komolyan mondom, egy sort sem olvastam januárban. Szégyen, valóban, de helyette folyamatosan rajzoltam. Rengeteg időt töltöttem a skiccfüzetem és a számítógép előtt, és rajzoltam, színeztem, árnyékoltam. Nagyon megszállt az ihlet az utóbbi időben, nem is értem, miért.
Nagy lépés volt, hogy létrehoztam a DeviantArt oldalamat.


A rajzoláson kívül elég sokat játszottam, a hónap második felében leginkább a Batman Arkham City-vel. Még mindig imádom ezt a karaktert és persze a legnagyobb ellenségét is. Sír a szívem.
December végén kezdtem, s egészen január közepéig nyúztam a The Walking Dead első két évadát, mármint a Telltale Games-es játék első két évadát. Szuper, nagyon nagyon szuper, képtelenség abbahagyni, olyan, mintha egy sorozatot néznék, csak én döntök a főszereplő helyett.



Detti

Kedvenc hallgatni való - Többnyire én is Youtube-on szoktam zenét hallgatni. Úgy érzem megint sokat változott az ízlésem, zenész párom van így nem volt nehéz kicsit alakítani rajta. Csak hogy értsétek mire gondolok itt van pár dal, amit mostanában szerettem meg.





Kedvenc olvasni való - Sajnos januárban én se olvastam valami sokat. Az egyetlen könyv amibe bele kezdtem az az Angyalok és démonok. Nagyon tetszik örülök, hogy megvettem. A filmek alapján számítottam rá, hogy olyan stílusú könyv amilyet olvasni szoktam, de azt nem is gondoltam, hogy ennyire el fogja nyerni a tetszésem. Ez tipikusan az a könyv amit többször is el fogok olvasni.


Kedvenc nézni való - Újra elkezdtem sorozatokat nézni, ami szerintem szuper hír, hiszen az utóbbi időben ezt is nagyon elhanyagoltam. Jelenleg futó sorozatok közül a Lucifert és a The Walking Dead-et nézem.


Ezen kívül újra kezdtem a Flash-t, Arrow-t és a Penny Dreadful-t. Mindhárom sorozatnak csak az első évadját láttam, de jó újra bele kezdeni, remélem most nem fogok ennyinél elakadni.


Kedvenc időtöltés - Nagy örömömre karácsonykor a páromtól kaptam egy gyönyörű ecsetkészletet, ezzel is szeretett volna arra ösztönözni, hogy kezdjek el újra festeni. Ebben a hónapban ugyan még nem kezdtem neki, de rajzolni már elkezdtem és néha néha felnőtt színezőket is szoktam festeni. Ez is nagyon megnyugtató, tökéletesen kikapcsold, de már alig várom, hogy igazán belemélyedjek a festésbe.
Ezen kívül újra elkezdtem játszani is. Most egy nagyon aranyos játékkal játszok, amit Ori and the Blind Forest-nek hívnak.



Ami még talán említésre méltó, hogy már egy ideje járok Pilates-re és lassan kezdek átállni arra, hogy otthon jógázni is elkezdjek. Nagyon megnyugtató ez a mozgásforma, teljesen ki tudok kapcsolni egy fárasztó, dolgos nap után tökéletes időtöltés.

Nektek mik voltak a kedvenceitek januárban?

Mesy és Detti

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!