Törzsi minták egy kis színnel

Halihó lányok!

Íme, elérkezett az első outfit post is a blogra. A tegnapom pihenőnap volt a nagy vizsgázások előtt, ezért elmentünk egy kicsit vásárolgatni. 
A törzsi motívumok már divatban vannak egy ideje, de nekem sehogy sem tetszettek, túl színesek voltak, nem igazán tudtam elképzelni magamon őket. Aztán tavaly (!)megkaptam ezt a szoknyát és bele is szerettem.
Tetszik, hogy szimpla fekete-fehér, nem túl bonyolult mintázatú és hogy bármivel lehet kombinálni. Eddig mindig feketét sötétzöldet vagy lilát vettem fel hozzá, de most a nagy meleg miatt az élénk sárga és piros mellett döntöttem.



Szoknya - Atmosphere
Top - Derek Heart
Táska - a névnapi ajándékom :)
Cicás nyaklánc - Bijjuu Brigitte
Óra - Avon
Fülbevaló - Avon
Eljegyzési gyűrű







A háttérért elnézést kérek, de még keresem a tökéleteset.
Remélem tetszett.
Puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!