30 days beauty challenge - Körmök

Halihó lányok!


Ma van a kihívás 8. napja, ami a körmök címet kapta. 


DETTI

Ma én kezdem a kihívást. Úgy gondolom a legegyszerűbb ha megmutatom a mai manikűröm, de előtte még mutatok pár képet azokról a körömfestésekről, amik nekem nagyon tetszenek.


A képek a We Heart It-ről származnak 

És most jöjjön az én mai manikűröm. Szerintem nem fog meglepődni senki, hogy natúr színű a körmöm. Már előző bejegyzésben említettem, hogy most az a kedvencem. Ezért a körmömön is az van a legtöbbször.



Nem lett a legjobb körömfestésem, de egynek megteszi. És legalább natúr!!!

MESY

Én is hasonló módon oldottam meg a feladatot, mint Detti. Előbb jön néhány inspirációs kép, majd a jelenlegi manikűröm fotója.


Gondolom, emlékeztem még a babarózsaszín Moyra lakkról szóló posztomra. Még mindig ugyanaz a festés van fent a körmömön. Jelenleg is azon gondolkodom, hogy mit is kellene csinálni legközelebb. Talán az inspirációs fotók közül választok egyet. Még nem tudom.

Még mindig ugyanaz...

Reméljük, hogy tetszett nektek, jó inspirálódást.
Puszi, Mesy és Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!