Babarózsaszín csoda - Moyra 85

Halihó lányok!

Nemrég vettünk néhány új körömlakkot, ezek közül mutatok be ma egyet, mégpedig a Moyra 85 számú lakkját. Teljesen egyszerű, letisztult, babarózsaszín körömlakk. Aki ismer tudja, hogy nem vagyok éppen rózsaszínmániás, sőt, jóformán nincs is rózsaszín ruhám. De a körmömön és a számon nagyon szeretem viselni. 

A színátmenetes körömnél már használtam, de gondoltam megérdemel egy saját bejegyzést is. Megmondom, hogy miért. Gyönyörű, epres joghurthabra emlékeztető színe van és plusz pont, hogy nincsenek benne csillámok. A száradási ideje elég jó, és a tökéletes fedéshez már 2 réteg is elég. 

egy réteg

Kitti nyakörve is ilyen rózsaszín *.*

két réteg
Végül úgy döntöttem, hogy teszek rá egy kis díszítést, a körömnyomda mellett tettem le a voksom. A mintához a Moyra 21-es lakkját használtam és egy Essence-es körömnyomda lemezt.


Lehet, hogy kicsit elfogult vagyok, mert nagyon szeretem a Moyra lakkokat, de mindenképpen megérte megvennem ezt a babarózsaszín csodát. Az üveg a szokásos 12 ml-es és mindössze 350 Ft-ot fizettem érte. A tartósságával sincsenek gondok, 3.napja van a kezemen és még nem kezdett el lekopni sem.

 Ti szeretitek a Moyra lakkokat?
Puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!