Az első Franken!

Halihó lányok!

Gondolom, már senkinek sem ismeretlen fogalom a Franken-lakk. Egy időben tele volt a net a saját kútfőből származó lakk ötletekkel, sőt már rendelni is lehet egyedi lakkokat néhány oldalról.
Az én "lakk-kutyulgatós" múltam is régre nyúlik vissza:
Még általános iskolás voltam, amikor úgy gondoltam, hogy milyen szép lesz az, ha szemfestéket keverek körömlakkba vagy összeöntök két különböző színt. Nem emlékszem, hogy túl sok siker övezte volna a próbálkozásaimat, de mentségemre szóljon, hogy még fiatalka voltam. 
Szóval az ötlet nem újkeletű, de mostanában mégis nagyon trendinek számít.
Nem is tudom, hogy hogyan jutott eszembe, hogy "Én most lakkot fogok készíteni!" Elkezdtem inspiráció után keresgélni a neten, és nagyon-nagyon-rettentően sokat találtam. Volt egyszerűbb, voltak, akik már gyakorlottabbak (Verus és Edina) és vannak akik már-már profi módon űzik.


A első (merthogy lesz még több is, az biztos!) kis Frankenem nagyon egyszerű lett, egy nagyon ritkán használt gyöngyház lakkot 'áldoztam fel'. Ebbe került egy kevés szemfesték, különböző árnyalatú kékek, türkizek és menták, végül hasonló árnyalatú körömdíszítő lapocskákat szórtam bele, nem is keveset. A Nixie nevet kapta:



Az alaplakkja miatt szép, gyöngyház csillogású lett, viszont sajnálatos módon a csillogó lapocskák nem nagyon akarnak felkerülni a körmömre, az üveg aljára összpontosulnak inkább. Lehet, hogy tenni kellett volna bele egy fémgolyót (?)  Kicsit sűrűbb lett, mint egy átlagos lakk, valószínűleg a beleszórt szemhéjfesték miatt.
Próbaképpen felkentem fehér és fekete lakk fölé is, mind a kettő tetszik, de a fekete alapú nőtt nagyon a szívemhez. Magában felkenve nagyon kis egyszerű, egyáltalán nem feltűnő.


 Aztán ma úgy döntöttem, hogy kipróbálom színes körömlakk fölé felkenve is, kíváncsi voltam a színére.
A szerencsés kiválasztott az Essence Show your feet brandjéhez tartozik, a 13-as iced mint frappé. Nagyon szeretem ezt a lakkot, teljesen az én színvilágomba tartozik. A Nixievel megbolondítva még jobb lett!




A száradási ideje átlagosnak mondható, a tartósságáról még nem tudok beszámolni.
Összességében úgy gondolom, hogy első próbálkozásra egész jó kis lakkot sikerült összehoznom. Előreláthatóan fedőlakként fog jó szolgálatot tenni nekem ez a kis szépség, több színnel is ki fogom majd próbálni.
Már van néhány újabb Franken ötlet a fejemben, szóval jövök még hasonló posttal a jövőben.
Remélem, hogy tetszett nektek.

Mit gondoltok a Franken lakkokról?
Ti is csináltatok/csinálnátok saját lakkot?



Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!