ABC TAG!

Hello mindenki!

Most találtam egy másik TAG-os bejegyzést, az Élet élet - éljed! nevű blogon, gondoltam én is kitöltöm és meg is osztom veletek.

A-Alvás: Hogyan alszol?
Néha-néha a hátamon elszenderedem, de egyértelműen az oldalamon alszok. Úgy a legkényelmesebb. :)



Á-Álmok: Mi a legnagyobb álmod?
Nem is tudom, talán az utazás. Mindehova. Bárhova.

B-Barátok: Ki a legjobb barátod?
Bettina, ez egyértelmű. 3 éve legjobb barátnőmnek mondhatom. Voltak gondok, viták, bakik, buktatók, de nincs nála jobb barátnő az biztos.
C-Cejetem,köcce,civi: Mit gondolsz a "cuki" nyelvről?
Hát.. néha cuki. De csak néha, és csak néhány szó. Nem tetszik ha minden szónak megkeresik a "cuki" megfelelőjét. Az már túl sok és béna lesz.
D-Dac: Mennyire vagy dacos?
Szoktam. Ha olyan kedvemben vagyok, nagyon is. :D
E-Ellenzem: Mit ellenzel, mivel nem értesz egyet?
Hú hát soroljam? Oké. Nem szeretem ha valakit  "cikiznek" a külseje miatt, vagy mert nem márkás minden cucca, vagy éppen azért mert okos. Nem szeretem az állat kínzást. Nem szeretem az önző, önelégült, nagyképű embereket. Nem szeretem a pletykásokat. Nem értek egyet azzal sem, hogy csak akkor vagyok ember, ha követem a birkákat.. ez így nem valami értelmes.. Ellenzem a mai fiatalok élet felfogását is, de nagyon...
F-Foci: Szereted a focit?
Nem. Sose szerettem.
G-Gázos dolgok: Milyen gyakran kerülsz kellemetlen szituációba?
Itthon mindig, de ezt már nem nevezném kellemetlennek. Inkább vicces bénaság :D Egyébként nem sokszor. Fordult már velem is elő, hogy a föld alá kívántam volna magam akkorát estem, de szerencsére kezdek kinőni belőle. (Kop Kop Kop..)
Gy-Gyermeki lélek: Vannak gyerekes tulajdonságaid?
Nekem? Hát persze hogy nin.. Vannak.. Szerintem mindenkinek vannak. Nagyon tudok örülni, egyesek szerint ezt elég gyerekesen teszem. Vagyis: Vigyorogva, kiabálva, tapsolva ugrálok.. nem is gyerekes. 18 leszek, még igazán megengedhetem magamnak, hogy legyenek.

H-Házimunka: Mit szeretsz és mit utálsz a házimunkák közül?
Szeretem kiteregetni meg összehajtogatni a ruhákat, szeretek vasalni (lehet azért, mert havonta egyszer ha csinálom), néha ha rám jön az öt perc szeretek teljes rendet csinálni a szekrényekben (nem tudom miért) és hát főzni azt egyszerűen imádok, az nekem nem is munka. Nem szeretek mosogatni és kertészkedni. Porszívózni pedig utálok. Mosni meg nem is tudok. Komolyan, sose mostam még..

I-Időjárás: Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?
Nagyon. Rossz idő van, rossz kedvem van. Jó idő van, jó kedvem van. Mindig így van, de néha akkor is rossz a kedvem ha süt a nap. Viszont ha rossz idő van tuti nem lesz jó kedvem.
J-Jóslás: Voltál már jósnőnél?
Nem. Nem is szeretnék elmenni. Inkább egy lélek utazást próbálnék ki. Hallottam róla, hogy visszatudnak minket vinni előző életeinkbe, miközben alszunk. Nagyon kíváncsi lennék rá.
K-Kávé: Kávézol? 
Igen. Minden nap. Van hogy egy nap többször is. Nekem nem a koffein számít, nem maradok tovább ébren ha esetleg este is iszok. Szeretem az ízét és már napi rutinná vált a reggeli kávé ivás. 
Imádom azokat a cuki elvihető kávékat. Leginkább a starbuckos. Az a favorite *-*

L-Lakás: Lakás vagy kertes ház?
Kertes házban lakom születésem óta, nem nagyon tudok válogatni. De jövő ilyenkor már egy panel felé veszem az irányt (remélhetőleg), akkor majd visszatérek erre a kérdésre.
M-Mars tündér: Kiskorodban szerepjátékoztál a barátaiddal? 
Igen. Nagyon szerettem ilyet játszani. Mindig Bűbájos boszorkákat játszottunk a barátnőimmel. Én mindig Phoebe voltam. :)

N-Net, jobban mondva Internet: Mennyire vagy net függő?
Sokszor unatkozom itthon és hát a gép üres, úgyis ide ülök. Egyébként nem csak internetezem, PC-s játékokkal is játszom.
Ny-Nyugalom: Mi nyugtat meg a leggyorsabban?
Ha nagyon ideges vagyok, a legjobb ha ledőlök egy kicsit. Mondhatjuk azt is, hogy kialszom a problémákat. De a kutyám is sokszor segít.
O-Osztály: Milyen "szerepet" töltöttél be a középiskolai osztályodban? 
Még egy évig az osztályom része leszek. Őszintén szólva semmi nagy szerepet nem töltöttem be. Nem hanyag vagyok, csak egyszerűen ezzel az osztállyal nem találtam meg a közös hangot. Segítek ha kell, meghallgatok bárkit, én a jó beszélgető partner vagyok szerintem.
Ö-Önéletrajz: Mit szeretsz a legjobban beleírni az önéletrajzodba?
Még nem sok mindent tudnék bele írni az önéletrajzomba. Fiatal vagyok még egy igazi önéletrajzhoz. Szerintem még semmit nem tudnék bele írni.
P-Pocsolya: Ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel/ mire gondolsz?
Ööö... pocsolya?! Nem voltam az a pocsolyába ugrálós kislány, így nem is hat meg ha látok egyet. 
R-Ravaszság: Mennyire vagy agyafúrt?
Hát nem igazán. Nem szeretek trükközni, annak sosincs jó vége. 
S-Seb: Van valamilyen sebhelyed?
Van egy jó pár. Mindenféle hülyeség miatt szerzek sebesüléseket. Néha észre se veszem, csak pár nap múlva. Sokszor tudok bénázni.
Sz-Szuper képesség: Milyen természet feletti képességet választanál, ha lehetne?
Nem is tudom, talán a láthatalanságot választanám. Vagy a kifinomult érzékszerveket, nem kerülné el semmi sem a figyelmemet.

T-Telefonálás: Szeretsz telefonálni?
Nem. Ha nagyon fontos közlendőm van, csak akkor. Sose szerettem. Nem vagyok a nagy beszélgetések mestere. Élőbe mégis csak könnyebb.
U-Utazás: Mit vinnél magaddal egy hátizsákos utazásra?
Egyértelműen a fényképezőmet. Ételt, italt. Napszemüveget és esernyőt. Városban való barangolás esetén még pénzt és telefont. Ha ez a barangolás külföldön van még talán egy úti szótárt. Ha pedig hegyekbe vagy erdőbe megyünk semmi mást ezeken kívül.   

V-Vasárnapi program: Van vasárnap rutinod?
Nem hiszem. Mindig Mesivel csinálok valamit, de hogy sütizünk, filmet nézünk vagy éppen valami mást csinálunk, az a kedvünktől függ. Amihez éppen kedvünk van.
Z-Zene: Milyen zenéket hallgatsz?
Hát én tényleg mindent meghallgatok. Szinte minden stílusban megtalálom azt ami hozzám illik. A következő bejegyzésemben, majd kifejtem a jelenlegi kedvenceimet. Blogolás közben épp Macklemore-t hallgattam.
 
 Macklemore x Ryan Lewis "WINGS"

A képeket a We Heart It-ről szereztem.
Remélem tetszett nektek! Csináljátok meg ti is! :)
Puszi Detti :)




Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!