Hirtelen ötlettöl vezérelve.

Hello mindenki!

Tegnap csak úgy a semmiből jött, hogy kifessem a körmömet. Olyanra szerettem volna festeni, amilyen még nem volt vagy amilyen már már nagyon nagyon régen volt. Végül egy smaragd zöld színű Moyra 71 lakk mellett döntöttem. 



Nagyon tetszik ez a lakk, szerintem nagyon jó a színe és az állaga. Alap és fedő lakknak a Miss sporty Nail expert manicure /For glossy nails/ silk base & top coat-t választottam.
Először valami díszítést is akartam, de miután felkentem úgy gondoltam, hogy elég hangsúlyos így is, nem kell rá semmi extra. 


Szerintem nagyon szép mély zöld színe van, ami most a nyár közepén pont megfelelő. Nem vagyok az erős zöld színek híve, ezért is nem próbálgattam még ezt a lakkot, de most mégis nagyon tetszik. Két rétegben kellett felvinni, mert egy rétegbe nem a legtökéletesebb. Nekem általában hamar lekopnak a  lakkok, de ez a Moyra lakk még mindig hűségesen bírja. 

Remélem tetszett ez a kis délutáni mini poszt. Nem terveztem vele sokat, csak egy gyors körömlakk bemutató volt. 
Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!