Családi aranyköpések II. felvonás

Halihó lányok!

Nem tudtam már tovább várni, szóval most érkezik a családi aranyköpések második blokkját. Ismét nem írok neveket, nem akarok senkit kellemetlen helyzetbe hozni.

Link



1. Tudod mit kívánok? Uborkát. Befőtteset.
2. A bokádban 50 húscafat van - Na jó, ehhez magyarázat kell: A tesónk, Tomi annyit eszik, mint mint mi ketten együtt, sőt többet, de nem látszik rajta. Azt szoktuk neki mondani, hogy lemegy a bokájába. :)
3. Vízpor és hudrogén - ezt egy mondaton belül
4. Elég bénán néztál ki
5. Legközelebbi nyiregybontó Nyíregyen van - a "nyíregybontó" autóbontó akart lenni
6. Tanyabank
7. Majd az üreset miért nem szedtétek szét?
8. Reggel egész nap ezt csináltam
9. Rongyos izé, szennyes láda - a szennyes tartó
10. Szalámis zsömlés kifli
11. DJ Jango - mármint Django
12. Ez hogy történődik
13. Streccnadrág
14. Vágja a kést a vaj
15. Olyan, mint a szociális netvörkben a pasi
16. Ez a paradicsom nagyon reggel
17. Leves szar
18. Mesi 3-szor szült - tévedés ne essék, nem én szültem háromszor, hanem az anyamacskánk, Momo
19. Kandúr, de nem piros
20. Nem is ettem lecsét - már nem tudom, hogy lecsó vagy lencse akart e lenni

Remélem, hogy sokat nevettetek az újabb hülyeség sorozaton, már gyűlik az újabb adagra való. Addig is nevessetek sokat!
puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!