Családi aranyköpések

Halihó lányok!

Link

A családunk, hmm, hogy is fogalmazzak... nincs híján a hülyeségnek és a bolondozásnak. Egy átlagos családi ebéd közben a beszélgetések 90% röhögésbe és ezáltal étel-ital általi majdmegfulladáshoz vezet. Szóval a beszélgetéseink során ki tudja miért, mi okból - talán fáradtság, álmosság - rengeteg félremondás, vicces kijelentés keletkezett. Már több, mint 2 A4-es lapot teleírtunk velük és úgy döntöttünk, hogy megosztjuk a bénaságunk bizonyítékát a nagyközönséggel is. Tehát fogadjátok szeretettel az aranyköpéseink első blokkját. Senkit sem akarok kompromittáló helyzetbe hozni, ezért nem írok neveket.

1. Viszketem a lábam
2. Nincsen mindegy
3. Baszvus!
4. Tejfölpor
5. Ébresztő előtt csörögtem
6. Lapfény
7. Mindig én rakom le a hülye asztalt - ergó: megterítem az asztalt
8. Egyszer már háromszor
9. Kérdés: Neki minek kell? Válasz: NEM!!
10. A szar is falos lett - inkább nem írom le, hogy ez honnan jött
11. Én is szeretném a szülinapom a tavaszon tölteni - Detti szülinapja januárban van
12. Voltál Tescoba haverokokkal
13. Elmutatkoztam
14. Csak leakarok érettségizni, de nincs rá pénzem
15. Lengyelország tudomásom szerint szép város
16. Kifaszitjük
17. Van még benne kala?
18. Hát de megnyomja a csontot!
19. Lila ízű testpermet
20. Én meg a holnapból írok

Remélem tetszett nektek a kis gyűjteményünk első része. Hamarosan jövök a következő adaggal!
Addig is, nevessetek sokat!
puszi, Mesy 

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!