30 days beauty challenge - A legjobb a telefonodban

Halihó lányok!

Elérkezett a kihívás 5. napja, feladat: A legjobb a telefonodban



MESY
Nem értem, hogy ez hogy kapcsolódik a "beauty" témához, de mindegy.
Nemrég, pár hónapja vettem magamnak új telefont, egy LG L7-est. Az előtörténete az, hogy az előző telefonom egy Samsung Diva volt, nagyon imádtam, nagyon csajos, nem akartam lecserélni semmi pénzért. De nagyon szeretek olvasni - a könyvek nyomtatott formában iszonyú drágák, a netről pedig minden beszerezhető - szóval azon a készüléken nem volt éppen leányálom az olvasás. Ezért venni akartam egy Tabletet, de rajtam kívülálló okok miatt nem jött össze az üzlet. Szóval 2 hónap kutakodás, gondolkodás után megvettem az Lg-met.
Jelenleg Alucard a hátterem ^^
Tudom, tudom, nem túl csajos, de majd kap egy szé tokot. Nem akarok senkit sem untatni a paramétereivel, meg hogy milyen processzor van benne és mennyi a tárhelye. Lényeg a lényeg, okostelefon a javából, de amit a legjobban imádok benne: 4,3"-os kijelzője van!


Nagyon kényelmes vele olvasni, nem bántja a szemet a picike betű, nem kell jobbra-balra húzogatni a kijelzőt, hogy egy egész sort el tudjak olvasni.

Kendare Blake: Vérbe öltöztött Anna
És a kihagyhatatlan kedvenc, amit szintén az okostelefonok megjelenésének köszönhetünk: Angry Birds. Eredetileg a Star Wars-osat szedtem le, de Detti letörölte és most a simával játszunk, néha csoportosan.


DETTI

Nekem egy Huawei Y200-am van, amit a leginkább szeretek benn, hogy androidos. Igazából azért, mert így bármilyen programot leszedhetek rá.

 Sok mindent megkönnyít, ezen a telefonon is jól lehet olvasni, ont elégnagy ahhoz hogy még éppen jó legyen. Ugyan egy tablet vagy egy ebook olvasó jobban helytállna, de egy telefonoz képest pont jó.

Két kedvenc programom van rajta. Az első az Instagram, amivel bármilyen képet meg tudok osztani amit készítek. Egyszerűen imádom. 

A második pedig a Water Your Body alkalmazás, ami lényegében annyi, hogy jelez óránként a telefon hogy innom kell, és utána fel lehet jegyezni, hogy mennyi folyadékot ittál az adott napon. Ezt azért szeretem nagyon, mert régen nagyon keveset ittam, mivel nem igazán szoktam szomjas lenni és elfelejtem, de mostmár jobban oda figyelek rá.

Ennyi volt a mai kihívás, reméljük ez is tetszett, attól függetlenül, hogy nem nagyon kapcsolódik a témához. De hát ha ez a feladat, akkor ez a feladat. A holnapi feladat azért már beautysabb lesz!
Puszi Mesy és Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!