30 days beauty challenge - kedvenc sminkmárka

Halihó lányok!

Ma kezdetét a veszi a  30 napos kihívásunk, és mint már említettem, mind a ketten végig fogjuk csinálni és emellett egy bejegyzésbe fogjuk írni a kettőnkét. Akkor lássunk neki!




MESY
Ma én kezdem a sort, a téma pedig a kedvenc sminkmárkám. Nagyon sokat gondolkodtam rajta, kettő között vacilláltam, mint Hamlet.
Végül az Avon mellett döntöttem. Körülnézve a szépségápolási termékeim között, rájöttem, hogy a nagy része az Avonból származik. Szeretem a termékeiket, eddig még nem volt rossz tapasztalatom. A két kedvenc parfümöm is innen származik. Nagyon imádom a tusfürdőket, isteni illatuk van és a szemceruzákat is, mert gyönyörű, mély színűek.
A rendelések során soha nem volt még fennakadásom, mindig megérkezett minden, persze ez köszönhető a tanácsadónőnek.

A jelenlegi Avonos termékeim
Csak smink és parfüm
Tudom, hogy a második képet látva nem is olyan sok Avonos szépítőszerem van, de már legalább 8 éve használom a termékeiket és összességében gondoltam ezt a kedvencnek.
Imádom az Essence-et is, és ha többet lehetne választani, akkor biztos benne lenne az első 3 helyezettben.

DETTI

Hát én nem egy márka mellett döntöttem, ugyanis nincs kikötésben. Mindenki úgy értelmezi, ahogy akarja. Szóval én úgy értelmezem, hogy a kedvenc márkám nem feltétlenül egy. Egyszerre kedvenc az Avon, az Essence és a Syoss. A logikája az, hogy a bőrápolás Avonos termékekkel történik, a smink Esseces, a hajápolás pedig Syossos termékekkel. Persze vannak kivételek. Nem minden termék tartozik ebbe a kategóriába, de nem baj.

Az Avonos termékekkel még sosem fogtam mellé, az Essences termékek is mindig beváltak. A Syossnál, ugyan volt már hogy nem felelt meg, de csak egyszer.
És itt egy kép a sajátjaimról:



Persze nagyon sok olyan termék is van, amit mindketten használunk, de hát ez már csak ilyen ha testvérek vagytok. 
Holnap jövünk a kihívás következő állomásával. Címe: Ajkak
Reméljük tetszett az első rész.
Puszi Mesy és Detti :)





Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!