Hangolódás

Helló újra!

Ahogy írtam az előző bejegyzésben, azokat a számokat vagyis inkább előadókat fogom megmutatni most, akiket a legtöbbet szoktam hallgatni. Azért inkább előadókat mutatok, mert lehet egy videót fogok mutatni, de az összes számát hallgatom az adott előadónak. Midegyiket nagyon szeretem és remélem veletek is megfogom tudni kedveltetni őket.


1. Macklemore & Ryan Lewis

Link

Mit is mondhatnék róluk? Nagyából két hónapja ismertem meg az Otherside című számukat és egyből beleszerettem a zenéjükbe. Youtube-on már néztem is a többi számot. Nem kellett sok idő, már szedtem is le Ncore-on az albumokat. Azóta folyamatosan hallgatom. Tetszik amit mond és az is ahogy mondja. Kedvenceim tőle: Thrift shop; Can't hold us; The heist; Wings; And we danced; Bom bom; Gold; Irish celebration; The town; stb. 

MACKLEMORE X RYAN LEWIS - OTHERSIDE REMIX

2.Marina and The Diamonds
Link

Nagyon érdekes személyiség ez a nő. Furcsa mégis nagyon jó dalokat készít. Nekem nagyon bejön. Első számot tőle a Primadonna, ezt már vagy egy éve ismerem. Nagyon szeretem, olyan jó pörgős zene.
Kedvenceim még tőle: Starring role; Homewrecker; How to be Heartbreaker; Power & control; Radioactive

MARINA AND THE DIAMONDS - PRIMADONNA

3.Passenger
Link

Őszintén a Youtube-on akadtam rá erre a brit bandára pár hete.A dal amit megtaláltam az a Let Her Go. Előtte nem is hallottam róluk, azóta viszont már az albumot is letöltöttem és állandóan hallgatom. Nagyon jó melankolikus zenéi vannak. Nekem bejönnek.
Kedvenceim tőle: Caravan; The wrong direction; A thousand matches; All the litle lights

PASSENGER - LET HER GO

4. Ed Sheeran
Link

Ezer éve ismerem a Give mi love című számát és nem is tudtam, hogy az övé. Vicces de tényleg nem. Úgy jobb csak akkor ismertem meg, amikor a Passenger nevű bandát, mert van pár közös számuk is. Azokat meghallgattam, tetszettek és ezért kerestem rá külön Ed-re. Szóval az ő zenéje is az utóbbi időben fogott meg igazán. Mivel nem tudtam hogy a Give me love az ő dala, ezért nem azt tekintem a tőle hallott első dalnak, hanem a Drunk-ot.
Kedvencek tőle: Give me love; You need me, I don't need you; Lego house; Small Bump; The a team;

ED SHEERAN - DRUNK
Passenger & Ed Sheeran: Hears on fire; No Diggity



5.Christina Grimmie

Link

Nagyon régóta hallgatom a feldolgozásait. Vannak olyanok amiket csak ő énekel, de vannak páros számai is, ahol egy sráccal énekel. A fiú is nagyon tehetséges, de neki saját, egyedüli feldolgozásait nem hallgatom ezért nem írtam mindkettejük nevét.
Kedvencek tőle: Titanium; Just a dream; I will always love you; Some nichts; és persze a fal out boy feldolgozás aminek nem tudom a címét 

CHRISTINA GRIMMIE - STAY (Rihanna)

Remélem tetszett ez a kis összeállítás! Én mind az 5öt csak ajánlani tudom!
Puszi Detti :)















Címkék:

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!