Napsárga - Moyra 90


Sziasztok lányok!

Ma én tesztelek körömlakkot, a legújabb Moyra lakkunkat, a 90-est. Olyan színe van a lakknak, mint ahogy a nap színét képzelem el. Egyből megtetszett ahogy megláttam, mégis vettem azonnal.


A lakk színe nagyon szép, mégis amikor kipróbáltam, csalódtam benne. Először is egyáltalán nem akart megszáradni, 3 óra múlva is egy erősebb mozdulattal le tudtam volna törölni. Azért tudom mert véletlenül belekentem az egyik ujjamba. Másodszor sokat vesz fel az ecset és ezért nehéz egyenletesen dolgozni vele. Harmadszor pedig két réteg után is átlátszott a körmöm. Végül pedig, nagyon hamar lekopott, ami annak is köszönhető, hogy lehet másnapra se száradt még meg. Igazából nem tudom, de nem is érdekel. Nem olyan volt, mint a többi Moyra lakk szokott lenni. Csalódás.

Csináltam képeket is, egyből festés után, valahogy sejtettem hogy nem kell elhúzni a képeket, mert ennél jobban nem fog kinézni.


Ez két réteg után van. Én sajnos nagyon jól látom hogy nem fedett rendesen, nem tudom hány réteget kéne felvinnem ahhoz hogy rendesen elfedje a körmöm. Azért még biztosan megfogom próbálni később, most viszont teljesen kiábrándultam belőle.
Sajnálom hogy nem tudtam több jót mondani a szép színén kívül, de néha akadnak ilyen lakkok is.
Remélem tetszett a bejegyzés!
Puszi Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!