30 days beauty challenge - Kedvenc szépségtrend

Halihó lányok!

Ma van a kihívás 6. napja, a feladat: Kedvenc szépség trend.

  
DETTI

Ma én kezdem a kihívást, nem volt nehéz kitalálnom mi az én szépségtrendem. Most egyértelműen a nude, natúr felé hajazok. Natur ruhák, cipők, sminkek, körmök mindenben a natúr tetszik a legjobban. Szépségtrend szóval csak a sminkes dolgokat fogom megmutatni nektek, de higyjétek el ruhákban is ugyan ilyen stílust kedvelek.

Egy-két interneten talált kép:




Egy-két saját kép:





MESY

Dettivel ellentétben nekem több kedvencem is van, nem volt könnyű kiválasztanom egyet,de végül csak sikerült. A jelenlegi trendek közül nekem mindenképpen a élénk, színes ajkak jönnek be. Nagyon sok divattal foglalkozó site-on a nyár kötelező trendjének kiáltották ki a hangsúlyos, színes ajkakat. Többek között a Burberry Prorsum, a Giles, a Dries Van Noten és Jonathan Saunders kifutóján is ezt láthattuk. 

Mivel szemüveges vagyok, nekem egy kicsit nehezebb látványos szemsminket készítenem, így megmaradok a hangsúlyosabb ajkaknál, ami egyáltalán nincs ellenemre (maximum a picipárom ellenezheti, mert szájfényes/rúzsos lesz a szája vagy az arca). Egyaránt imádom a matt és a csillogó fényes, akár a különleges ajakfestést. Szerintem jól mutatnak színes és natúr szemsminkkel egyaránt.

Ilyenekre gondolok:

Szemléltetésként magamról is csináltam néhány képet:
Semmi smink, csak rúzs
Reméljük, hogy tetszett nektek a kis összeállításunk. 
Nektek mi mi a kedvenc szépségtrendetek? 
Puszi, Mesy és Detti :)



Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!