William Turner ihlette körmök

Sziasztok lányok!

Tegnap kitaláltuk Mesivel, hogy új körömfestő technikákat fogunk kipróbálni. Én először egy galaxi mintát szerettem volna, de az nem tetszett, ezért átalakítottam modern, absztrakt festménnyé. 
Azért lettek William Turner ihlette körmök, mert az ő híres festménye pont ilyen stílusúak, mint amilyen a körömfestési technikám. Imádom William munkáit, ezért egyből ő jutott eszembe, ahogy a körmömre néztem.
Mutatok egy William Turner munkát, lehet érteni fogjátok miért gondolom hogy ő inspirálta.
Naplemente - William Turner
Na de térjünk vissza a manikűrre. Alapnak a szokásos Miss sporty Nail...-t választottam. Végül úgy döntöttem, csak a gyűrűs ujjaimon lesz absztrakt festmény, a többire a Lovely Color Mania fekete lakkját kentem. A festményhez 5 körömlakkot választottam.

Fekete felé szivaccsal felvittem a Lovely Color Mania fehér lakkját. Utána az Aden Cosmetics körömlakk 54-es árnyalatát és a Dor nail colour lakier do paznokci kék(?) árnyalatát vittem fel. Erre a két sínre párhuzamosan az Avon nailwear pro+ lemon sugar nevű árnyalatát.Így lett volna meg a szivacsos galaxi köröm, de nekem ez nem tetszett, ezért ecsettel bele nyúltam. Pontosabban egy díszítő lakkal, a Magic Visage new line design arany árnyalatával. Így lett belőle absztrakt festmény. 

Még biztosan fogok próbálkozni szivacsos körmökkel, és azt meg fogom mutatni nektek. Remélem ez is tetszik nektek, mert nekem nagyon.
Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!