Stay with me hosszantartó szájfény - teszt

Halihó lányok!

Nemrég megleptem magam egy Essence szájfénnyel, erről hoztam egy kis bemutatót nektek.
Szeretem az Essence termékeit, nekem még nem volt rossz tapasztalatom egyikkel sem. Szóval a szájfény az Essence Stay with me névre hallgat, a Krémmánián egész jó eredményt ért el, 4,2 csillagot kapott. A leírása szerint: Intenzív színű szájfény, melynek textúrája csodásan krémes, és tartós anélkül, hogy ragacsos érzetet hagyna maga után. A speciális alakú applikátorral felvitele nagyon egyszerű. Hat színben kapható.
Link

A sajátom:


 Én a 03-as számú, Candy bar névre keresztelt darabot vettem meg. Ez a név tökéletesen illik rá, tényleg olyan, mint egy cukorka.


Az applikátora kicsit furcsa volt első próbálásra, de könnyen meg lehet szokni. Könnyű volt vele dolgozni is. A szájfény maga krémes, kicsit ragacsos állagú, de felkenve nem éreztem zavarónak, nem akartam mindenáron "lenyalogatni" a számról, köszönhető ez annak is, hogy ugyan illatosított, de nincs íze. Volt olyan szájfényem (Avonos), amit imádtam az íze miatt!


Az ára is nagyon megfogott, mert mindössze 649 Ft volt a Rossmannban, ennyiért igazán megérte megvenni.
Nem csak a tubusában van nagyon szép színe, hanem felkenve is. Nem harsány, nem túl feltűnő, pontosan ilyen szájfényre volt szükségem. 

Természetes fényben

Ami a tartósságát illeti, az elvárásaimnak megfelelően teljesített. Két órával és egy kevés evéssel később így néz ki:
Természetes fényben
Már nem olyan csillogó, mint az elején, de a színe még mindig látszik. Még így sem volt zavaró érzés az ajkaimon, még egy kis ápoló-hidratáló hatással is rendelkezik.

Összességébe elmondhatom, hogy teljesen beleszerettem ebbe a szájfénybe és azt tervezem, hogy beszerzek a testvérei közül még egyet-kettőt.

Lámpafényben 

Ti szeretitek az Essence szájfényeit? Melyik a kedvencetek?


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!