Csak pár perc

Sziasztok lányok!

Ti is unjátok néha a hajatokat? Túl egyszerű, túl hosszú, de mégsem szívesen válnátok meg tőle? Én néha ezzel a problémával küzdök és ilyenkor megpróbálok újítani, anélkül hogy el kelljen menni a fodrászhoz. Most olyan pár perces frizurákat fogok nektek megmutatni, amiket az unalmas napokon elkészíthettek és már nem is lesz gond a hajatokkal.



Ez a szálka fonást illusztrálja, ilyet már én is csináltam és szerintem nagyon egyszerű megcsinálni mégis mutatós. Nagyon szeretem így hordani a hajam. Én oldalra szoktam levezetni, de lehet ló farokban vagy úgy is ahogy a kép mutatja.

Ezt is kipróbáltam már (masni nélkül), és ez is nagyon tetszett, kis egyszerű semmi extra. Úgy is megcsinálhatjátok, hogy csak egy fonást készítettek és azt tekeritek körbe, az is jól néz ki.

Ezt az ötletet még nem próbáltam ki, de nagyon tetszik ezért is mutatom meg nektek. Szerintem nagyon aranyos tűzött frizura. Egy esküvőre vagy egy randira ajánlom, nem a rohangálós hétköznapokra.

És akkor most mutatok pár videót is, azok mégis élethűbbek, mint a képek. A life-ról szereztem a videókat. Itt nem csak hajak vannak, hanem smink, ruha, szépség ápolás, mindenféle videót találtok. Csak ajánlani tudom, nekem sok ötletet szokott adni. :)

Sajnos csak linket tudok mutatni, de érdemes megnéznetek, mind a 3 videó nagyon jó és a többi is ami az oldalon található!

1. Balerina konty - Videó link
Nagyon okos trükk, ha nincsen olyan nagy haj gumid. Én ki fogom próbálni mindenféle képen.
 
ilyen lesz

2. Isten nős frizura - Videó link 
Szerintem ha a tűzést kihagyjuk még akkor is nagyon jól néz ki, azt is meglehet csinálni csak úgy simán szerintem.
ilyen lesz (videón rendesen látható)

3.Frufru hajvágás nélkül - Videó link
Ez egy nagyon ügyes trükk, ha nem mersz megszabadulni a hosszú hajadtól. Így biztosra megtudod, hogy jól állna-e ha frufrud lenne.
 
ilyen lesz

Remélem nektek is annyira tetszett mindegyik ötlet, mint nekem. Ezekkel a pár perces frizurákkal, és még sok másikkal, fellehet dobni egy unalmas hétköznapot.
Nektek hogy tetszett? Ti mit csináltok ha unjátok a hajatok??
Puszi Detti :)





Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!