Fairy - Frankenmánia

Halihó lányok!

Már a címből is kiderül, hogy egy újabb Franken lakkot alkottam. Hétfőn a vizsgám után elmentem egy kicsit vásárolgatni, célzottan csak körmös dolgokat vettem.


Hazaérve aztán kezdetét vette az ötletelés és végül a megvalósítás. Azt tudtam, hogy valami nagyon aranyosat szeretnék csinálni, csak még a színek nem álltak össze teljesen, tehát elkezdtem kísérletezni és ez lett a végeredménye. A Fairy nevet kapta. Szerintem illik hozzá. 


Csillámporokon kívül semmi mást nem kevertem bele, így csak fedőlakként fog funkcionálni. Raktam az üvegbe fémgolyót is (az öcsém kiokosított, hogy az csapágygolyó), így könnyebb összerázni. Használat előtt érdemes is felrázni, mert a csillámporok leülnek az üveg aljára. Kipróbáltuk különböző, random kiválasztott színek fölé felkenve. Szerintem pont elég csillámot vesz fel az ecset, elegendő belőle egy réteg is.

A feketét kicsit elkente :/
Egész jól mutat mindegyik színnel. Aztán ma úgy döntöttem, hogy néhány nap pihentetés után felkenem egy rózsaszín lakk fölé is. Reméltem, hogy ez alatt a pár nap alatt a lila csillámból nem fog kijönni a szín, úgy mint a rózsaszín szálkásból már az összekeveréskor. 

Feicai nail polish 67

Ez lett a végeredménye:
Napfényben


Vaku nélkül, természetes fényben
A száradási ideje egész jó, normálisnak mondható, a tartóssága szintén átlagos, mint a többi csillámos fedőlakké.
Szerintem nagyon cuki, tündéres-hercegnős lakk lett, sokat fogjátok látni még a körmös postjaimban.

Hogy tetszik az új körömlakkom? Ti használnátok? 
Puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!