30 days beauty challenge - Ajkak

Helló mindenki!



DETTI

Ma én kezdem a kihívást. Ez a második nap, a téma pedig az ajkak lesz. Ezt is többféleképpen lehet értelmezni. Nekem nagyon nehéznek tűnt ez a feladat, nem is igazán tudtam először hogy mivel is rukkoljak elő. Végül is arra jutottam, hogy bemutatom nektek, a leghíresebb ajkakat, amiket szerintem mindenki ismer.
Hogy is értem ezt? Hát, szerintem mindenkinek a "nyelvnyújtogatós" vörös száj jut eszébe, ha azt mondom Rolling Stones. Hát igen, nekem is. Készült ilyen póló, nadrág, bikini, pohár, párna, stb. Tényleg bármin meglehet találni. Igazi klasszikusnak számít.


Hogy maradjunk a jelenkornál, egy másik híresség a True Blood. Ugyanis nagy szerepet játszanak itt is az ajkak. Meg se kell lepődni, hiszen a vámpírokat máshogy nem is lehetne bemutatni. Imádom ezt a sorozatot, szóval nem, nem hagyhattam ki az említett ajkak közül. Igazából ez jutott eszembe először, de nem rakhatom be elsőnek, az túl egyértelmű lenne.


Végül, de nem utolsó sorban megnevezek egy-két embert, akik nagyrészt az ajkuk által lettek híresek. Talán a legismertebb Angelina Jolie, de ott van még Marilyn Monroe, Julia Roberts, bár őt nem igazán dicsérik miatta, aztán ne felejtsük el Lana Del Reyt-sem.


Én is elfogadnék szívesen ilyen ajkakat, de engem sajnos nem ilyenekkel áldott meg az élet. Ezért meg se mutatom nektek. :D 

MESY

Én teljesen máshogy értelmeztem a feladatot, mint Detti. Úgy gondoltam, hogy megmutatom nektek az én ajkaimat néhány különböző színű rúzst és szájfényt használva, és a XXI. század vívmányait előtérbe helyezve egy kis PS varázslatot is végeztem. Nem hiszem, hogy most azzal kellene megtöltenem a postot, hogy leírom, milyen "szájravalókat" használtam, mert nem ilyen témájú a bejegyzés. Majd egy másik alkalommal. 
Dettivel ellentétben én meg merem mutatni a számat, remélem nektek sincs nagyon ellenetekre.


Végeredményben láthatjátok, hogy sokféleképpen lehet értelmezni egy szót is, csak kreativitás kérdése az egész.
Reméljük, hogy tetszett nektek a mai feladat.
Puszi Mesy és Detti :)

Ti mivel rukkoltatok volna elő?

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!