Dupla outfit cicákkal

Halihó lányok!

A héten fotóztunk egy szerintünk egész jó outfit párosítást. Egyébként csak vásárolni indultunk a piacra, szupermarketbe, szóval csak hétköznapi dolgokat csináltunk.




Teljesen különböző stílusban öltöztünk fel, de mind a kettő különleges a maga nemében. Detti öltözéke csak egy egyszerű rövidnadrág-top összeállításnak tűnik, de ebben is van egy kis csavar. A top pántja és a háta felső része makraméhoz hasonló mintázatú.



Én pedig a kedvenc maxiszoknyámat vettem fel, ami egy eredeti indiai szoknya. Úgy 2-3 éve vettem egy turiban és már hazaérve vettem észre a címkéjét, ami szerint Jaipurban készítették, Indiában. Nagyon jó fogást csináltam vele és azóta is a kedvenc darabom. Csak hideg vízben, kézzel lehet mosni, szóval elég kényes. A nyaklánc szintén nagy kedvencem, ezt is turiban vettem kb. 200 Ft-ot fizettem érte. A medálja ezüst és achát van belefoglalva. 


kis csengettyűk is vannak rajta
"boszis" nyaklánc
Mit szóltok az összeállításunkhoz?

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!