Szombati Szerda sminkkel fűszerezve

Halihó lányok!

Tegnap este egy koncertre voltunk "hivatalosak" az egyik helyi pubba, ami véleményem szerint elég jól sikerült, ezért úgy gondoltam, hogy promotálom egy kicsit a fiúkat. A sztorihoz hozzátartozik, hogy a basszusgitáros régi jó barátunk, aki elment a Nagyvárosba szerencsét próbálni. :)




A srácok Szerda zenekar néven futnak (http://www.szerdazene.hu/zenekar.php vagy facebookon: https://www.facebook.com/szerdazene?fref=ts), nem mellesleg a fővárosban tevékenykednek. Instrumentális zenét játszanak, szóval NINCS ének, de nincs is rá szükség. Nagyon jól összehangolt, élvezhető repertoárjuk van, szinte egyik pillanatról a másikra eltelt az 1 órás koncertidő. Saját elmondásuk szerint "funk-rock-alter-latino-jazzy-poppppot" játszanak, nem feldolgozásokat, csak saját számokat.
Nem hiszem, hogy minden le kellene írnom a tagokról vagy a zenekar alakulásáról, akinek felkeltette az érdeklődését, úgyis rájuk "guglizik".

És akkor jöjjön a megígért smink is, sőt kettő. Mivel bulizni indultunk, úgy gondoltuk, hogy valami jó kis bulisminket fogunk felrakni, de azért nem vittük ám túlzásba!
Én voltam a sminkmester, mind a kettőnkét én csináltam, szerintem egész jók lettek. Most nem fogom megadni, hogy miket használtam, vagy hogy hogyan készítettem el, de ha szeretnétek, akkor majd készítek egy olyan postot is. 
Először jöjjön a Dettié:
Rózsaszín-fekete füstös szemsmink vékony fekete tusvonallal és halvány rózsaszín rúzzsal. Detti elmondása szerint: "Húú, ez nagyon sötét!" Szerintem nagyon jól áll neki és egyáltalán nem lett sötét.




Detti nem igazán szokott erős sminket használni, ezért szabad kezet adott, csak egy kikötése volt, hogy ne legyen nagyon babás rózsaszín.


És akkor most következzen az enyém:
Fekete-türkiz tusvonal és színtelen szájfény. Szeretem az egyszerű, nem túl bonyolult, de mégis látványos sminkeket, ráadásul úgy kell megcsinálnom, hogy a szemüveggel együtt is látszódjon.





 Készítettünk az enyémről is egy közelit, hogy jól kivehető legyen mindkét tusvonal.


Mindkettőnk sminkje kibírta az egész éjszakát, fél 2-kor értünk haza, viszont a lemosás nagy kihívás volt! :) Mind a hárman nagyon jól éreztük magunkat. (mert hogy a picipárom is volt velünk)



Remélem, hogy tetszett nektek az irományom és hogy felkeltette a figyelmeteket a zenekar is.

Ti milyen zenét hallgattok? Szoktatok ilyen "kis koncertekre" járni?

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!