A nagy szemhéjfesték teszt

Halihó lányok!

A hónapban vettem néhány szemhéjfestéket és mivel egyenként nem lettek volna elegendőek egy postra, ezért úgy gondoltam, hogy mindet egyszerre fogom megmutatni nektek. Mind a négy alacsony árkategóriájú, de az alacsony ár nem összetévesztendő a rossz, silány minőséggel.
Carlo di Roma - Sombra Cats N°13
Miss Rose
Lemax colour - Shine
Essence - 34 Love that grey!

Márka: Carlo di Roma
Szám, név: N° 13 Sombra Cats
Súly: 7g
Színek: Fényes, pasztell árnyalatok 
Csomagolás: Lecsavarható a teteje, műanyag tégely

A netről rendeletem sminkes dolgokat, az egyik ez a cuki cicás szemhéjfesték paletta. Láttam már korábban is néhány boltban, de mire megvettem volna, már el is fogytak. Krémmánián egész jókat írtak róla, amit én is csak megerősíteni tudok.
Már első pillantásra is puhának, selymesnek tűnik, és ez felkenve sincs másképp. Nagyon könnyű dolgozni vele, szép pasztell árnyalatú mind a négy szín. Apró kis csillámok is vannak benne, amik csak napfényben tűnnek elő, még a tartóban sem látszanak. Az illata tipikus púderes szemfesték illat, amit én nagyon szeretek. Mind a négy szín nagyon jól pigmentált, öröm lesz vele sminkelni. Különösen tetszik benne a színek elrendezése a mintákba, és az, hogy az egész paletta egy képet ad ki. Nagyon kreatív ötlet volt a megalkotójától.
Sajnos már nem igazán lehet beszerezni, nekem szerencsém volt, hogy rátaláltam.
rózsaszín, halvány rózsaszín, lila, kék
apró csillámok
Márka: Lemax Colour
Név: Shine
Súly: 4g
Szín: Fényes, csillámos arany
Csomagolása: Felpattintós műanyag tégely

Ez a mono szemhéjpúder is az egyik netes rendelésemben volt benne, már az első pillanatban megtetszett. Tele volt szórva a teteje arany csillámokkal, kicsit meg is ijedtem, hogy nincs is benne több, de szerencsére tévedtem, csak bele van keverve a szemfestékbe. 


Felkenve is látszik, hogy nincsen túl erőteljes színe, valószínűleg majd a füstös sminkekhez fogom használni vagy pedig a nappali natúr sminkhez. Nagyon jól illik a barna Miss Rose-hoz. Az illata szintén a szokásos púderes illat.
Általában százforintos és egyeurós boltokban lehet találkozni vele.

Márka: Miss Rose
Súly: 8g
Szín: Csillámos bordós-barna
Csomagolása: Felpattintós műanyag tégely

Sajnos a szállítás során eltört, de még így is nagyon imádom ezt a szemhéjfestéket. Az összes közül ez a legpigmentáltabb és a legtartósabb is. A színét nem tudtam teljes mértékben meghatározni, fényben kicsit bordósabbnak tűnik. Nagyon várom már hogy használhassam, főleg füstös sminket álmodtam meg vele.

         
Mint írtam, nagyon tartós festék, vízzel próbáltam lemosni, nem sok sikerrel. A képen látszik, hogy csak egy kicsit elhalványította, de nem szedte le. 
Az illata olyan, mint a régi szemhéjfestékeké, gondolom mindenki ismeri milyen is az. 
Ezt is a százforintos és az egyeurós boltokban lehet beszerezni, párszáz forintért.

Márka: Essence
Szám, név: 34 love that grey!
Súly: 2,5g
Szín: Csillogó ezüst
Csomagolása: Felpattintós műanyag tégely

Ezt a szemhéjpúdert a Rossmannban vettem, leakciózva 199Ft-ért (!). Szerintem nagyon jó vétel volt. A csomagolására az van írva, hogy "szuper-puha és hosszantartó szemhéjpúder". Jól pigmentált, szépen csillogó ezüst szín, egyszerű és mégis pont megfelelő. Régebben sokszor használtam ezüstös szemceruzát és szemhéjfestéket is, de mostanában ez háttérbe szorult. De ár vannak terveim ezzel a kis cukival. 

Felkenve is gyönyörű. El tudom képzelni lilával vagy türkizzel párosítva.
Ennek teljesen más illata van, mint az előző három szemhéjpúdernek, sokkal lágyabb, finomabb.
Könnyen beszerezhető, a legtöbb drogériában lehet kapni.

Mind a négy szemhéjfestékkel meg vagyok elégedve, örülök, hogy megvettem őket.
Ígértem már, hogy a karácsonyra kapott palettámat is bemutatom. Nem felejtettem el, nemsokára az is górcső alá kerül. 

Tudom, kicsit hosszú lett ez a post, de remélem azért tetszett.
Puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!