30 days beauty challenge - Rúzskollekció

Halihó lányok!

A kihívás 9. napja, feladat rúzskollekció. Lássuk!

MESY

Ma én kezdem a kihívást. Ez a feladat nagyon tetszik nekem, az egyik kedvencem. Nagy rúzs és szájfénymániás vagyok, viszont nincs belőle 30-40 darab otthon, mindet használom, nincs "díszrúzsom".
Szín szerint, majd típus szerint fogom csoportosítani a "szájravalóimat". Összesen 14 darab rúzsom, 4 darab szájfényem és 3 darab ajakápolóm van. Szerintem nem is olyan vészesen sok.


Először következzenek a rózsaszín rúzsok:














Vörös kategóriába tartozó rúzsok:













Barnás árnyalatú rúzsok:
















Amikből csak egy darab van:














Szájfények:














Ajakápolók:














DETTI

Nekem összesen 3 rúzsom, 3 ajakápolóm, 3 szájfényem van és még Mesi 2 rúzsát is használom, azt is ideveszem. Szóval összesen 10-et mutatok meg nektek. Én nem vagyok nagy rúzs mániás, inkább a szememet szeretem hangsúlyozni, ha már kell valamit. Általában seszínű, szám színéhez közel álló rúzsokat, szájfényeket használok. Ez azért van, mert a sötétek ijesztőek számomra, a vörösek pedig nem állnak jól, a túl világos pedig szerintem undorító. Maradt az egyetlen erős, eltűnő szín amit használok a narancs, azt is azért mert úgy látom az jól megy a kék szememhez.

Rúzsok:
1. Avon -berry pretty; 2. Colortrend - Sequin; 3. Oriflame . Rose Blush; 4. Essence - 53 Cupcake; 5. Avon Color trend - Flirt

Ajakbalzsamok:
1. Cynex - pearl; 2. Cynex - Strawberry; +1. Isana - Hydro (ami nem látszik)

Szájfények:
1. Essence lipgloss - pink shimmer; 2. Avon - bright smile
Ennyi volt a mai kihívás, reméljük tetszett!
Nektek sok rúzsotok, szájfényetek van?
Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!