30 days beauty challenge - Szórakozás a napon

Halihó lányok!

Itt a kihívás 4. napja, a feladat: Szórakozás a napon.




MESY

Sajnos a suli és a gyakorlat miatt idén még nem jutottam el vízpartra, szóval a tökéletesen idevágó képeket most el kell felejtenem. De aztán az jutott eszembe, hogy nem is szükségszerű vízben pancsikolós-napozós fotókat közzétennem ahhoz, hogy a napon való szórakozás jusson eszembe. 

A nyár íze/ saját minitenger/ napozgatás/kutyuzás/
igen, a kertészkedés is szórakozás
Állatkertes

DETTI

Igen még én se jutottam el a vízpartra, így nekem sincs meg az igazi képem, de megmutatom hogy szórakoztam tavaly a napon. Tényleg nem fontos hozzá a vízpart úgyhogy megmutatom, kivel vagyok sokat a szabadban. Végül pedig megmutatom az egyik hobbim, amit történetesen a napon is űzhetek.

Debrecen/Tisza-tó


Fotózgatás (néha)




Reméljük tetszett ez a poszt is! 
Puszi Detti :)




Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!