30 days beauty challenge - Utoljára vásárolt bőrápoló

Halihó lányok!

Ma van a kihívás 3. napja, a feladat: Utoljára vásárolt bőrápoló.

MESY
Kicsit el kellett gondolkodnom ezen a feladaton, mert nem emlékeztem, hogy milyen bőrápolót vettem utoljára. Aztán beugrott az Avon Solution brandjének színezett hidratálója, amit úgy 1 hónapja rendeltem és azóta is használom.

Az Avon szerint: A Truly Radiant VIP színezett hidratáló krém hosszan tartó hidratálást biztosít, spf 20 fényvédőt tartalmaz, egészséges ragyogást nyújt a bőrnek és egyenletesebbé teszi a bőrtónust!
Apró szemcséi a bőrbe masszírozva gyönyörű, meleg színt bocsátanak ki.




Látszanak a pici pöttyök benne . 
Roni már letesztelte ezt a krémet, ITT elolvashatjátok. Ennek a bejegyzésnek most nem a tesztelés a témája, tehát nem is húzom ilyen dolgokkal az időt.
Mivel nekem szerencsémre egészen rendben van a bőröm nem használok alapozót vagy korrektort, csak nagyon ritkán, alkalmakkor, ezért általában ezt az arckrémet használom egy kis púderral. Imádom az illatát és az arcom puhaságát a használata után! Nem utolsó sorban pedig a fényvédő tartalma miatt is megérte megvenni.
Összességében én nagyon szeretem, meg vagyok vele elégedve, még akkor is, ha nem színezett.

DETTI
Igazából  utoljára az agyagos arcmaszkot vettem, de úgy gondoltam, hogy nem azt fogom most megmutatni, mert arról már egy előző bejegyzésben olvashattatok. Szóval az előtte vett kézkrémemet fogom bemutatni. Ez az Avon Care Royal jelly hand creme.



Ez egy hidratáló kézkrém méhpempővel. Néha kiszokott száradni a kezem és azért is vettem meg, nagyon jól hidratálja és sokáig ki is tart.Azért a méhpempőset választottam mert nagyon szeretem az illatát és ez nem az a szokásos krémállagú, hanem kicsit zsírosabb. Nem sokszor szoktam használni, így egy jó darabig nem kell majd kézkrém vásárlással foglalkoznom, ami nekem pont jó. Amikor szükségem van rá akkor használom, nem kell rendszeresen és ez tetszik.

Direkt nem mutatok olyan képet amin el van kenve, mert teljesen fölösleges. Ezt nem lehet megmutatni, csak kipróbálás után lehet érezni, hogy zsírosabb, ugyanakkor hamar beszívódik és jó illata van. Ezt képen nem tudom megmutatni.

Remélem tetszett a 3. nap. Ti mit vettetek legutoljára? Mi a legújabb bőrápolótok?
Puszi Mesy és Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!