30 days beauty challenge - Sminkecsetek

Halihó lányok!

Elérkezett a kihívás 11. napja, a feladat: sminkecsetek.
MESY

Ma megint én kezdem a feladatot, valahogy ez most nem mozgatott meg annyira. Olvasok sok blogot, és látom, hogy rengetegen nagy ecsetgyűjtők és hogy mennyit képesek kiadni egy márkás darabért. Na ez az, amire én nem tudnék költeni. Persze, kellenek a kötelező darabok, de nem hiszem, hogy szükség van például hat pirosító ecsetre egyszerre. Mindegyik ugyanazt tudja, csak más a márkája vagy a mérete.
Szóval az én (még hiányos) minikészletem így néz ki:

alapozóecset/ pirosítóecsetek/ szemöldökkefék/ aplikátor








rúzsecsetek/ szemhéjfestő ecset/ kontúrecset











Szeretnék még ezek mellé egy kabuki ecsetet, púderpamacsot, tusecsetet és szemöldökecsetet. 
A leopárd mintás szettet nemrég vettem, nagyon kis cukik, picikék.

DETTI

Nekem még a Mesiénél is hiányosabb a szettem, sőt ezt szettnek se igazán lehet nevezni. Nem nagyon vetettem még bele magam, a nagy sminkes dolgokba és a palettákhoz járó ecsetekkel általában megvagyok elégedve, ezért még nem nagyon gondoltam rá hogy vegyek egy nagy ecsetkészletet. Majd idővel biztos ehhez is meg fog jönni a kedvem, de ez majd később lesz.

púder ecset/ szemöldökkefe/ satír ecset/  szemfesték ecsetek

Reméljük tetszett nektek ez a bejegyzés is! :)
Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!