Furcsa TAG

Halihó lányok!

Ma egy TAG bejegyzést hoztunk nektek, amit Azrailnál láttunk meg. Mivel mindkettőnknek tetszett, úgy gondoltuk együtt kitöltjük. Szóval ez egy kettős TAG lesz.


1. Van olyan beceneved, amin csak a családod hív?  DETTI - Igen, van. Úgy hívnak, hogy Teddy. Mesy párja találta ki a nevet, Mr.Been macijára emlékezve.
MESY - Anya régen Manónak hívott, meg Norbi szokott... ezt inkább nem is írom le. Titkos.
 
2. Milyen fura szokásod/szokásaid van/vannak?  DETTI - Megszagolom a kaját, sőt megvizsgálom, ha nem szép és nincs jó illata nem eszem meg. Nem csak a kaját, hanem minden terméket megszagolok, megfogok, megvizsgálok. Ha zavarba jövök, mert megbámulnak, úgy csinálok mintha keresnék valamit csak hogy véletlenül se kelljen ránéznem az adott emberre.
MESY - Megszagolom a kaját, főleg a szalámikat. És ha megbámulnak az utcán, elkezdem szidni az illetőt, hogy miért engem néz és miért nem inkább az utat, meg hogy nincsen rajtam semmi furcsa.

3. Van valamilyen furcsa fóbiád? 
DETTI
- Hát nekem fura tériszonyom van, mert ha felmászok egy létrára félek, de ha felmegyek a negyedikre semmi bajom. Furcsa lehet még, hogy félek a kukacoktól is, azoktól különösképpen.
MESY
- Nekem előrehaladott arachnofóbiám van, ezen kívül a katicán, pillangón, szúnyogon, légyen és muslincán kívül minden rovartól félek. Undorodom, a már kicsit koszos konyharuhától is. Vezetés fóbiám van (félek, hogy elütöm az embereket az utcán.) Ezért nincs jogsim.

4. Van olyan dal, amit ha egyedül vagy otthon hangosan bömböltetsz, de ciki lenne mások előtt is bevállalni?
DETTI
- Nekem nincs olyan, amit cikinek tartok, inkább olyan amit nem hallgatok másokkal, mert tudom, hogy nem az ő stílusuk. Ezek pedig a klasszikus zenék.
MESY - Nekem fordítva van. Otthon nem hallgatom a Barbie girl-t, de nagy társaságban együtt ordítom mindenkivel.

5. Van valami faksznid? Valami, amit nem tudsz elviselni ha, mások csinálják, pedig sima hétköznapi dolog?
DETTI
- Nekem a büfögés, amit a pasi ismerőseim előszeretettel csinálnak. És a tüsszögést sem bírom elviselni, mármint ha egymás után 30-at tüsszögnek az már idegesítő. (az benne a vicces, hogy én is szoktam így csinálni.)
MESY
- Gyűlölöm a büfögést. Tudom, hogy más kultúrákban ez az étel dicséretét jelenti, de nálam nem. Orrfújás (az egyik csoporttársam iszonyatosan hülyén fújta az orrát.)

6. Van valami fura szokásod, ha ideges vagy?
DETTI
- Ha ideges vagyok, erőteljesen felemelem a hangom és  mindenkivel kiabálok. Azzal is, akivel semmi problémám (pl. a macskámmal).
MESY - Ha ideges vagyok, akkor a páromon vezetem le a dühöm, mindig. Arcokat vágok és sandítok.
7. Az ágy melyik oldalán alszol? 
DETTI
- baloldalon
MESY
- Jobb oldalon. A fal felőli oldalon, mert félek, hogy leesek.

8. Mi volt az első plüssállatod és hogy hívták?
DETTI -
Anya azt mondta, nekem volt egy babám, aminek fonalból volt a haja. Nem emlékszem rá, így a nevét se tudom.
MESY
- Nem emlékszem, de van egy macim, ami még az Anyáé volt és Macinak hívom.

9. Mit rendelsz általában kávézókban? 
DETTI
- cappuccinót és kávét.
MESY
- cappuccinót.

10. Van olyan tipp vagy tanács, amit hangoztatsz, hogy fontos, de általában nem tartod be?
DETTI
- Hangoztatom, hogy tanulni kell, de nem tartom be. Sok folyadékot kellene inni és sok gyümölcsöt enni, de ezt se tartom be. MESY - Napi 2 liter vizet kellene inni, de általában csak egy, másfelet iszok.

11. Melyik irányba fordulsz a zuhanyzóban?
DETTI 
- Nem tudom, ha belépek a zuhanyzóba akkor balra a csap felé fordulok, majd az óra járásával ellentétesen fordulok.
MESY
- Ha már bent vagyok és zuhanyzok, akkor óra járásával megegyező irányba fordulok.

12. Van valami furcsa testi adottságod?   
DETTI
-Nekem a kislábujjam nagyon összegömbölyödik, utálom. Heterokrómiám van.MESY - Heterokrómiám van. Az enyém jobban látszik, mint a Dettié.

13. Mi az az étel, amiről tudod, hogy nem egészséges, de szereted enni mert megnyugtat vagy csak simán imádod? 
DETTI
- Fagyi, csoki, karamella, csibefalatka, sültkrumpli, krokett.
MESY
- Pizza, sültkrumpli, csoki, karamella, marcipán.

14. Van olyan szó, kifejezés vagy mondat, amit gyakran használsz?
DETTI -
Hagyjál békén. (A bátyámnak előszeretettel mondom, mert sokat kötekszik.)
MESY
- Na ne mond. (erre a válasz) De mondom. Mindkettőt gyakran használom.

15. Miben alszol? Őszintén! .
DETTI -
Nyáron topp és bugyi, télen pólóra váltom a toppot
MESY
- toppban és bugyiban. Gyűlölöm a pizsamát.

+1 Hordtál olyan ruhát amiről, akkor meg voltál győződve, hogy menő, de visszagondolva vérciki volt? 
DETTI
- Igen, a susogós melegítő. Vér ciki volt, már akkor utáltam amikor divatban volt sose szerettem felvenni. Ja, meg a nagyon bő deszkás nadrág a lányoknál.
MESY - Holdjáró cipő és a színes kockás nadrág. 

Na hát reméljük tetszett nektek ez a furcsa TAG és a válaszaink is tetszett nektek.
Ha szeretnétek, töltsétek ki ti is.
Puszi Mesy és Detti :)

Ui.: Ma csak ezt a bejegyzést hoztuk, mert nagy szülinapozásban vagyunk, de holnap hozzuk nektek a recepteket! :)

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Jó volt olvasni, főleg hogy ketten vagytok :D Elég hasonló dolgaitok vannak :) Egy-két dolgon még nevettem is :D

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, látszik testvérek vagyunk :D Sokmindent tanulok, veszek át Mesytől :D

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!