Markwins sminkbőrönd - teszt

Halihó lányok!

A szemfestékes posztban említettem és az egyik vizsga sminkes posztban meg is mutattam a sminkes bőröndkémet, amit karácsonyra kaptam.  Már ígértem, hogy közelebbről is megmutatom nektek, hogy mi is található benne, de teljesen kiment a fejemből, egészen mostanáig.

Szóval ez egy Markwins International által forgalmazott sminkes bőrönd, pontosabban fogalmazva utazó szett. Ennek csak annyi a jelentősége, hogy kisebb helyet foglal. Szétnéztem a honlapjukon, egészen jó dolgokat csinálnak, az ő nevükhöz fűződnek a Disney Princess, a Barbie és a most felkapott Monster High gyerekeknek sminkek és szépségápolási termékek. 
Maga a bőrönd teljesen átlagos, szerintem nem lehet első ránézésre megmondani róla, hogy smink van benne. Viszont strapabíró, ami nagy előny.
A bőröndke tartalma: 
1  körömlakk
1 szemceruza
2 rúzs
2 pirosító
3 krémes szemhéjfesték/tus
18 szemhéjpúder
1 pirosító ecset
2 applikátor
1 tükör

A körömlakk picike, 2-3 ml-es lehet, de jó a minősége és szép egyenletes a fedése. A száradási ideje  és a kopása átlagos.

A szemceruza az elvárásaimon felül teljesített. Nem szeretem az ilyen ceruzákat, mert nincs erős színük és nem lehet normálisan kihegyezni őket. Viszont ennek szép egyenletes színe van, nem kell többször áthúznom vele a vonalat. A hegyezéssel még mindig gondjaim vannak.
A két rúzs már első pillanatra megtetszett. Alapszíneknek mondanám mind a kettőt. Kissé csillámosak, de ez a rózsaszínnél jobban kivehető. A vörös olyan régifajta vörös szín, nem lilás vagy rózsaszínes csak vörös. Pont ez az, ami tetszik benne.

Nagyon tetszik, hogy a szemhéjpúderek közt a szivárvány minden színe megtalálható. Közepesen erős a fedésük és a tartósságuk is. Szemhéjalappal biztosan erőteljesebbek lennének a színek, de az még nincs nekem. Eddig nem nagyon éreztem szükségességét. Most vizes ecsettel is felvittem őket, úgy már egészen szépek, erősek.  Nem egyforma a finisük, van amelyik inkább mattabb, van ami selyemfényű és vannak fémes színűek is.
Mindegyik képen a felső sorban vizes aplikátorral van felkenve a kezemre, az alsó sorban pedig sima, száraz aplikátorral.







A krémeseket eddig még nem nagyon használtam, mert azt hittem, hogy szemhéjfény vagy hasonló. De most esett le, hogy tus (LOL). Nagyon bamba vagyok néha. Veszek hozzá egy megfelelőbb ecsetet.
Szeretem a két pirosítót is, ami benne van. Kevés is elég belőlük, szép természetes színük van. A pinket először nagyon sötétnek gondoltam, de mégsem az.

Ennyi lenne a sminkbőrönd bemutatóm. Bevallom, még nem használtam túl sokat, de most hogy jobban felfedeztem, sok lehetőséget látok benne.

Nektek van hasonló komplex terméketek?
puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!