30 days beauty challenge - Sminkeltávolítás

Halihó lányok!

Ismét egy kihívásos nap, egy tényleg mindennapi feladattal, a sminkeltávolítással.
MESY
Szerintem mindenkinek meg van a saját technikája, jól bevált trükkje a smink, főleg a vízálló spirál eltávolítására. Nekem nincs, vagyis eddig nem volt. Próbáltam már lemosó tonikokat, lemosó tejeket, rengeteg fajtát, de vagy nem szedték le maradéktalanul a sminket és a szennyeződéseket vagy kiszáradt és egyben ragadt tőlük az arcom.
Aztán pár hete úgy döntöttem, hogy folyékony sminklemosó helyett lemosókendőt veszek. Először egy Rival de Loop márkájút vettem, ami szépen leszedte a sminket és a koszt, de kisit ragacsos lett tőle a bőröm. És csak 10 darab volt benne. Hamar elfogyott, még amellett is, hogy nem sminkeltem minden nap. Gondoltam, hogy veszek belőle egy nagyobb kiszerelésűt, de a Rossmanban egyáltalán nem találtam azt a fajtát, amit én vettem. Helyette esett a választásom az Alterra limitált kiadású virágos illatú arctisztító kendőjére. Az illata kicsit erős, de használat után hamar az elviselhető és élvezhető kategóriába vált át.



Nálam így zajlik a sminkeltávolítás:

  1. Egy arctisztító kendővel letörlöm a sminket az arcomról és áttörlöm a nyakamat és a dekoltázsomat is. 
  2. Vízzel átmosom az arcom, így a még véletlenül ottmaradt szennyeződést eltávolítom. (Ezután szoktam fürödni/zuhanyozni)
  3. Arckrémmel bekenem az arcom, a nyakam és a dekoltázsom.
Tudom, semmi extra. Mindössze pár perc az egész. Régebben gyakran elfelejtettem vagy egyszerűen nem volt kedvem lemosni a sok festéket, de akkor még fiatal csitri voltam. Nem akarok korán ráncosodni, úgyhogy inkább rááldozom azt a néhány percet.

DETTI

Én még a "fiatal csitri" korszakba vagyok ahogy Mesy említette, mert utálom lemosni a sminket, sosincs hozzá kedvem. Nagyon elhanyagolom ezt a műveletet, pedig tudom mennyi probléma lesz miatta a későbbiekben.
1.Egy egyszerű tonikkal letörlöm a koszt és a festéket az arcomról.
2.Utána ezzel az Avon Care 3 in 1 oil control arclemosóval újra megtisztítom az arcom. Ez hidratál, tonizál és tisztít is egyben. Már egyszer írtam róla ITT olvashatjátok.

3.Ezután jöhet a zuhanyzás. Ilyenkor, ha kell radírozok, vagy arcmaszkot teszek fel (ez persze nem minden napos).
4.Végül Nivea Soft hidratálós arckrém és kész is vagyok.
Tényleg semmi extrát nem csinálok és tudom, ezért majd később megkapom a magamét, de lusta vagyok nem tehetek róla. Remélem azért ti jobban oda figyeltek erre, ne esetek az én hibába!

Puszi Mesy és Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!