30 days beauty challenge - Sminktárolás

Halihó lányok!

A mai kihívásunk témája a sminkcuccok tárolása lesz, ami valljuk be, nem mindig könnyű feladat!
MESY
Mióta sminkelem magam (kb. 10 éve kezdtem), mindig próbáltam valami rendszert kialakítani, kis tárolókat kerítettem, abba pakoltam, dobozkákat újítottam fel, de most megtaláltam a tökéletes és valószínűleg végleges megoldást (egy időre). A Színes ötletek blog Facebook oldalán láttam egy képet, ami felkeltette az érdeklődésemet. Megnéztem a postot a blogon, és eldöntöttem, hogy megvalósítom.


Szóval ilyen lett. Nagyon egyszerűen elkészíthető, csak egy kis időre van hozzá szükség. Az elsőt úgy csináltam, hogy utólag festettem le, így hosszadalmasabb volt és nem is lett tökéletes. A többinél viszont előre lefestettem a papír"vesszőket" akrilfestékkel, így hamarabb végeztem velük.  

Sajnos nincsen fésülködőasztalom, igazából nem is férne el, csak egy kis polcocskám van, ami a nagypapám telefonasztalkája volt. Erre vannak pakolva, két szintre elosztva a sminkes dolgaim. A körömlakkok egy dobozban vannak, napfénytől védett helyen.
Felső polc
Középső polc
A legalsó polcon könyvek vannak, azokat nem is mutatom meg.

DETTI

Hát én még a Mesiénél is apróbb helyen tárolom a smink cuccaimat. A komódomon a tükör előtt ebben a kis dobozkában szoktam a nagy részét tárolni. Nagyon kis egyszerű, semmi extra. Pont elférek benne. 
Van még egy aranyos kis poharam, amit ajándékba kaptam pár éve, abban tárolom a szemceruzákat és az ecseteket. Arról most nem készült kép. Ez most még egy kezdetleges tárolás, hogy mégis legyenek valahol ne összevissza. Én i fogok szerintem majd egy szettet venni vagy készíteni, attól függ.

Remélem tetszett a bejegyzés. Tudjuk ez most nem volt annyira izgalmas, de azért igyekszünk.
Puszi Mesy és Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!