30 days beauty challenge - Akkor, amikor...

Halihó lányok!

A kihívás 13. napja, a feladat: Akkor, amikor... mi is történt???
MESY

Ma ismét én kezdem a feladatot. Ma egy személyes és egyben irtó vicces dolgot mesélek el magamról, vagyis inkább az életemről. Engedélyt kaptam a picipáromtól, szóval nem lehet belőle gond a későbbiekben. 
Szóval, most, hogy így felkeltettem a kíváncsiságotokat, elmesélem, hogy hogyan és főképp, miért tettem szert a kedvenc vörös rúzsomra!
Akkor, amikor a főiskolán meghirdették a farsangi buli témáját, szert tettem a világ legjobb vörös rúzsára (költői túlzás). A fősuli utolsó évében, 2012-ben a  téma a Hollywoodi filmek volt. Szinte azonnal ugyanaz az ötlet született meg a párom és az én fejemben is, Red Riding Hood. Ezután elkezdődött a jelmezek utáni hajsza, mert persze ezt is az utolsó pillanatra hagytuk. Anyagot, műfogat, műkörmöt vettünk és a vörös rúzst.

A rúzs
Egy 100forintos boltban vettem Nyíregyházán, azt hiszem 200 vagy 300 Ft-ba került. Gondoltam, egy estére jó lesz. A buli napjának estéjén felöltöttük a jelmezünket, felkentem a rúzst és elállt a szavam. Gyönyörű rózsás-piros színe volt, nem mellékesen jó illata is. 
A buliban táncoltunk, iszogattunk, de még csak meg sem kopott a számon. Hajnalban, amikor fáradtan felballagtunk a koliba csak sok dörzsölés hatására sikerült leszednem az ajkaimról a rúzst. Tehát kiállta a tartósság-próbát és a szexisség-próbát is. 
Az engedélyezett fotó
Ez volt története a kedvenc rúzsomnak! Remélem tetszett!

DETTI

Akkor, amikor tsóm haza jött és megkaptam az eddigi legjobb szülinapi ajándékot, majd meg haltam, annyira örültem neki. Igen ennyire futotta. Nem tudok nagy történetet elmesélni, nem jut eszembe. Egy se. Szóval aa legeslegjobb ajándék amit kaphattam az idei szülinapomra, az egy könyv volt. Tudom furán hangzik, de ez nem akármilyen könyv. Ez Cassandra Clare - Csontváros című könyve. Imádom azt a könyvet, nagyon nagyon örültem amikor megkaptam.








Ez volt a mai kihívás. Bocs, hogy nem voltam kreatívabb. Majd máskor. :D
Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!