30 days beauty challenge - Ahogy pihenek

Halihó lányok!

A kihívásunk 27.napja van, vészesen közelítünk a végéhez. Most egy nagyon pihentető feladatot kaptunk.

MESY
A kérdés teljesen egyszerű, a válasz pedig természetes többrétű. Én úgy pihenek, hogy...
... olvasok. Sokakat nem kötnek le a könyvek, de én ennek pont az ellentéte vagyok. Imádok olvasni, szinte bármit. Tényleg bármit, lehet romantikus, fantasy, krimi vagy kalandregény, sőt nagyon szeretem a II. világháborúval foglalkozó tudományosabb hangvételű műveket is. (apja lánya) Mindenféle témában tudnék mondani kedvenc kötetet vagy írót. Mostanában telefonon és gépen is szoktam olvasni.

... mangát olvasok. Nem, ez nem egyezik meg a könyvek olvasásával. Kevesebb, tömörebb szöveg, több kép. Tökéletes párosítás. Teljesen bele tudok feledkezni egy-egy manga olvasásába. Rengeteg, szerintem már 100-nál több oneshot-ot olvastam, több köteteset kevesebbet. 

... animét nézek. Aki ismer, tudja, hogy animefan vagyok. Már nagyon sokat néztem végig, van amit rendszeresen követek, van amihez vissza-vissza térek, ilyen jelenleg a Blue Gender. Bevallom, még soha nem néztem végig. Ami késik, nem múlik. 

... sorozatot vagy filmet nézek. Detti is és a párom is sorozatfüggők, velem együtt természetesen. Előfordul, hogy egy szezonon  belül 7-8 sorozatot is nézünk egyszerre. Mostanság elkezdtem doramákat (ázsiai élőszereplős sorozatok) is nézni. 

... mangát fordítok. Sok mangát olvastam, aminek csak nagyon lassan jött az angol és a magyar fordítása egyaránt. Ezért úgy döntöttem, hogy csatlakozom egy bloghoz fordítóként. Egészen jól megy, van benne kihívás és élvezem, hogy én olvashatom el először az adott történetet. Szeretem csinálni, de néha kedvfüggő.

... játszom az állatkáinkkal. Elég sok állatunk van jelenleg, mivel megszülettek a kiskutyáink. Viszont saját állatom csak Kitti van és a halak. De a halakkal nem lehet mit kezdni, csak nézni őket. Kitti gazdifüggő, nagyon kötődik hozzám és a páromhoz is. 

... zenét hallgatok. Sokfélét, sok stílusban, talán én is csinálok majd erről egy külön posztot.
... számítógépes játékokkal játszom. Most, perpillanat semmivel sem játszom, de vannak kedvenceim. 








... és Angry Birds-el játszok a telefonomon.

DETTI
Mesyhez hasonlóan én is sok mindent csinálok pihenés címszó alatt. Az utóbbi időben legtöbbször olvasok és sorozatot/filmet nézek. 
Ha tényleg nem tudok mit kezdeni magammal, de nincs energiám egy tartalmasabb filmre akkor négy választásom van. Így jártam anyátokkal, Jóbarátok, Két pasi megy egy kicsi és Szex és New York. Ezt a négy sorozatot bármikor újra nézem, mindegy hányszor láttam már. Ha unatkozom ezeket nézem újra, nevetek egy kicsit és már nem is unatkozom.

Olvasni rendesen könyvet szoktam, de az utóbbi időben rászoktam a gépen és a telefonon való olvasásra. Mindenféle témát szívesen olvasok, leginkább krimi, fantasy és romantikus. Ha ezt a hármat még vegyítik is tuti elolvasom. Nem tudok mit csinálni, ha egy könyv jó muszáj elolvasnom. Itt van például Nalini Singh könyve, hogy úgy mondjam "le se tudom tenni" annyira tetszik. 

Én is nézek animét, de én nem nevezném magam igazi animefan-nak. Csak néha néha jólesik ilyeneket is nézni. Sokszor eléri nálam egy anime azt a hatást mint egy film, szóval megéri. A téma az igen változatos, mikor mihez van kedvem. Több témában is vannak kedvenceim.
Ugyan úgy, mint Mesy én is szeretek számítógépes játékokkal játszani. Ott leginkább a fantasy, sci-fi témát és főként az egy főszereplős játékokat szeretem. Nem tetszenek azok amikor pici emberek csapatostul harcolnak, meg építkeznek vagy bármi ilyesmit.

Meg még rajzolni is szoktam, de a munkáimat nem fogom megmutatni, mert azokkal se vagyok igazán megelégedve (milyen meglepő :D).
Meg persze, mint mindenki én is szoktam zenét hallgatni.
Őket szoktam a legtöbbet hallgatni mostanában.
Macklemore/Ed Sheeran/Ellie Goulding/Avicii
Szoktam még a picike cicámmal  Tigrissel aludni meg játszani.
És hörcsivel kötegszem, bár ez nem nagy elfoglaltság, hiszen ritkán bújik elő.


És mivel Mesy rám parancsolt elárulom, hogy délutánonként aludni is szoktam. Tudom, tudom szörnyű, de ha fáradt vagyok muszáj különben morcos leszek és bele kötök mindenkibe.

Reméljük tetszett ez a nagyon sok képekkel teli összeállítás :)
Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!