Egyszerű szürke smink

Halihó lányok!

Régóta nem volt már sminkes bejegyzés. Ez nem azt jelenti, hogy nem festettem magam, csak mindig elfelejtettem lefotózni vagy már nem volt olyan a fény, hogy használható képeket lehessen csinálni. A mostani képek sem a legjobb fényviszonyok között készültek, de ígérem, legközelebb jobbak lesznek. 
Szóval most egy hétköznapi, boltba elugrós, piacolós sminket hoztam nektek. Nem volt kedvem erős sminkhez, sem tushoz, így szemceruzát választottam, ráadásul szürkét. Szeretem a szürkét, mert a közhiedelemmel ellentétben nem unalmas, sőt a végtelenségig variálható bármilyen színnel vagy akár több színnel egyszerre.


Használt termékek: 
Avon Solution színezett hidratáló
NYC Smooth Skin porpúder
Essence - 34 Love that grey!
Avon Glimmerstick szemceruza - Saturn grey
Alverde Drama Mascara 20 - Tribal Brown
Ismeretlen paletta pirosítója
Avon rúzs - Twinkle pink
Hívhatnám 5 perces sminkek is, hiszen nagyon gyorsan kész voltam vele. Az egész szemhéjamra felvittem a szemhéjpúdert, majd a ceruzával kihúztam a szemem nem túl vasztagon, de csak felül. Egy réteg spirál, rúzs és kész is van! 


A képek is visszatükrözik, hogy szemüvegben teljesen máshogy mutatnak a sminkek. A halványabbak, természetesebbek nem igazán látszanak. Ami szemüveg nélkül sok, az szemüveget viselve pont megfelelő. 



Volt olyan időszakom, amikor sokat bújtam a "Hogy sminkeljünk, ha szemüvegesek vagyunk?" cikkeket, irományokat, de nem fogadtam meg belőlük sok mindent. Mindig érzésből sminkelek, mert ha olyan kedvem van, akkor vastag fekete tusvonalat viselek, máskor türkiz szemsminket néha pedig semmit sem, csak spirált. 
Legközelebb valami színesebb sminket hozok majd nektek!
puszi, Mesy

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!