Őszi divatláz

Sziasztok lányok!

Nyakunkon az ősz, jövőhéten már suli! Ezért arra gondoltam, hogy én is készítek egy őszi divatkalauzt. Megmutatom, hogy a mai divatból nekem mi tetszik és mit szeretnék beszerezni a hűvösebb időre.
We heart it-ről
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én örülök, hogy itt az ősz. Kicsit felpörögnek a dolgok, jönnek a tánc próbák és a sok tanulni való, de én nem bánom. Úgy fogom fel, hogy már csak ez az év és után irány a fősuli. Már nagyon várom, úgyhogy nekem jól fog telni ez az év. Szerintem ti is így fogjátok fel, így talán kicsit elviselhetőbbek lesznek a reggelek.
Szóval suli, ebből adódóan vásárlás. Annyi mindent szeretnék venni, hogy azt el se tudjátok képzelni. De legyünk reálisak, örülök ha a felét beszerezem újévig. Haladjunk Kívülről/felülről lefelé.

Kabát
Van egy cuki kis vörös kabátom, azt nagyon szeretem és fogom is hordani ősszel. Legalább nem olvadok be a tömegbe, most úgyis mindenki előveszi majd a feketét. Aztán szereznem kell egy bőrdzseki, mert az előző tönkre ment :( És még egy rendes téli kabátot is kellene szereznem, még mielőtt beköszönt a hideg idő.

A bőrdzsekik közül a szokásos fekete, mogyoró szín mellett tetszik most a sötétkék, sötétzöld és ehhez hasonló színű dzsekik. Remélem valami ehhez hasonlót fogok találni.  

A téli kabátok közül most valamiért a sok gombos szövetkabátok tetszenek. Leginkább a fekete, de a púderszínű sem rossz.

Felsők
Már ki szúrtam magamnak egy-két felsőt a melegebb napokra és egy-kettőt az esős,hidegebb napokra is. Már csak be kell őket szereznem. 
Ezek az egyszerű feliratos pólók most újra divatba jöttek, nagyon kényelmesnek tűnnek. Lazák, nekem tetszenek. 

Az elején nem nagyon tetszettek, de mostanában egyre inkább szemezgetek a denevérujjú felsőkkel. Nekem is van pár, talán most már többet fogom őket hordani.
Az utóbbi időben nagyon csajos lettem, ez tény. Ehhez hozzá tartozik, hogy megpróbálom ezt a stílust ősszel, télen is ugyan úgy megtartani. Most ezeket a cuki kardigánokat szúrtam ki magamnak, muszáj beszereznem egyet.
Ezek az egyszerű fehér pulóverek is nagyon tetszenek. Mindig jól jön egy két darab, jó puhák és mindenki megtalálhatja a neki valót.

Nadrágok/Szoknyák
Nadrágok terén nem kell sokat gondolkodnom csak egy sötétkéket és egy feketét kell vennem a többi már megvan. Viszont a szoknyával gondban vagyok. Sajnos jelenleg egy szoknyával sem rendelkezem, az összeset kifogytam :( És nem igazán tudom milyet szeretnék venni, teljesen tanácstalan vagyok ezen a téren. 
Jelenleg a mintás darabok keltették fel az érdeklődésemet, de mégsem tudom eldönteni, hogy megérné-e befektetni egy-kettőbe. Hiszen ez hamar kimehet a divatból, nem úgy mint az egyszínű alap darabok. Ez még egy nagy kérdés számomra.
Ilyen szoknyák tetszenek nekem mostanában. Remélhetőleg meg is tudok szerezni egy-kettőt belőle.

Ruhák
Hát ruhák terén nem sokat fogok változtatni, mivel elég sok ruhát lehet hordani télen is, csak egy jó harisnya kell hozzá. Így fogok tenni én is. Persze ha valami igazán megtetszik, úgy is megveszem, nem árt néha újítani.

Cipők
Van fekete és színes magassarkúm, van bokacipőm és csizmám is mégis szeretnék még egy színes téli csizmát vagy bokacipőt is. Nem valami élénk színűt, csak valami sötét burgundi, kék, vagy esetleg sötét menta színűt.

Ékszerekből, táskákból, sminkekből és körömlakkokból mindig azt veszem meg ami éppen megtetszik, nem nagyon foglalkozom vele, hogy az éppen trendi színű-e. A lényeg, hogy nekem tetsszen.

És itt van egy két őszi összeállítás is:


Remélem tetszett nektek ez a kis őszi poszt, sok sok képet tettem most bele.
Puszi Detti :)


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!