Avon Color Trend - szuperdúsító szempillaspirál teszt

Sziasztok lányok!

Hétvégén megjött az Avon rendelésünk, én egy Colortrend szuperdúsító szempillaspirált vettem, amit most be mutatok nektek. Már régóta használom ezt a fajtát egyébként. Ahhoz  képest, hogy ez szuperdúsító, nekem inkább hosszabbítja a szempilláimat. Kiváncsi lennék milyen lenne a hosszabítós spiráltól.



Így nézek ki szempillaspirál nélkül:
vakuval és lámnpafénynél készült

Így egy réteg spirállal:
vakuval és lámnpafénynél készült
Hát itt nem igazán látszik, hogy bármi lenne rajta ezért nem si nagyon szoktam egy rétegben használni.

Két réteggel:
 


vakuval és lámnpafénynél készült
  Nekem így tetszik a legjobban, így szoktam általában felkenni.

Három réteggel:
vakuval és lámnpafénynél készült
Itt már azért kezdett összeragadni a szempillem, látszik is. Ezt nem nagyon ajánlom, amúgy is teljesen felesleges három réteg.

Szóval a spirálról. Összességében pozitív a véleményem. Sokáig kitart, nem kell havonta újat venni. Ha felkenem egészen estig bírja, jól lehet látni. Egyrétegben is tökéletesen fed szerintem. Egy gond van vele, hogy nem is dúsít. Nekem ez nem probléma, de másnak lehet, hogy ez gondot okoz. Szóval ha egy jó minőségű, tartós szempillaspirált szeretnétek venni, akkor csak ajánlani tudom. Potom 700 ft, szrintem teljesen megéri. Ha valaki észre vette volna, alul nincsen kikenve. Direkt van így, mert szerintem szörnyennézki ha alul spirálozva van. Kipróbáltam már úgy és egyáltalán nem tetszik. Egyébként is hamar elmosódna és akkor olyan lenne minta bevertek volna egyet.
Remélem tetszett a teszt! 
Puszi Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!