Alverde Flashing Star szemhéjtus - teszt

Halihó lányok!

Nemrég, ha jól emlékszem, két hete jártam a DM-ben,  mattító fedőlakkot kerestem. Azt mégsem vettem, viszont haza hoztam egy mono szemfestéket és egy tust mindössze 450 FT-ért. Gratuláltam magamnak ezért a jó fogásért. Mind a kettő Alverdés termék, amit kifejezetten szeretek. Gondolom, mind a kettő kifutó termék, ezért voltak olyan olcsók. Ma a tust szeretném bemutatni nektek. 



Nagyon picike a tubusa, ez tetszik benne, hiszen nem foglal sok helyet. Egyszerű fekete és szürke a színezése, nincs túlbonyolítva. "Sugárzó, csillogó pillantás ásványi anyagokkal" így szól a felirat a tubuson. Az alján látható a szín, a szám és az elnevezése. Jelen esetben a 30-as blue star nevezetű tusról van szó.


Nem szivacsos applikátor van hozzá, hanem vékony ecset. Nálam ez teljesen semleges, mind a két fajtával szeretek dolgozni.


Az illata gyógynövényes, púderes illat. Nekem kifejezetten tetszik, felkenve záradás után semmi sem érződik belőle. Szép csillogós mélykék színe van, őszies hangulatú. Valószínűleg sokat fogom használni. 

természetes fényben
vakuval
Egészen könnyű dolgozni vele, hamar megszárad. A szemhéjon tartós, viszont továbbhúzva már képes az elmosódásra. Legutóbb párom szülinapján húztam ki vele a szemem, a sok nevetés hatására kicsordult a könnyem és ezzel együtt elkezdett lefolyni  tus is. Ezt a tényt leszámítva nagyon szeretem, gyönyörű a színe és egyenletesen le lehet mosni, nem kell sikálni, dörzsölni.
Összességében örülök, hogy megvettem, sokat fogom használni ősszel, ebben biztos vagyok.

Ismeritek ezt a tust? Mi a véleményetek róla?
puszi, Mesy


Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!