30 days beauty challenge - Haj inspiráció

Halihó lányok!

Ma van a kihívás utolsó előtti napja. Azta, holnap vége is lesz az egésznek. A feladat haj inspiráció.





DETTI


Ezen a feladaton azért gondolkodnom kellet. Soha nem jutott eszembe konkrétan az a kifejezés, hogy engem egy haj is inspiráljon, de a legegyszerűbb ha azokról a hajakról mutatok képet amelyek nekem nagyon nagyon tetszenek.
A színek terén mindenféleképpen sötét, sose szerettem a szőkét és a többi világos színt, a természet ellenest meg pláne nem. Barnától egészen a feketéig. Ha pedig magáról a hajformázásról beszélünk, akkor több stílus is tetszik. Lássuk akkor a képeket, természetesen We heart it-ről.


És persze egy két tipp is van:
Szeretem az egyenest, a göndört, a lófarkat, a kontyot, a feltűzöttet, stb. Igazából nagyon sokféle van ami tetszik, itt nem nagyon szoktam válogatni.

MESY

Egy időben gyakran nézegettem frizuraötleteket, színeket, fazonokat, nem tudtam eldönteni, hogy mi is állna jól nekem, fessem vagy ne fessem be és hasonlók. Sok inspirációt merítettem a The Beauty Department nevű oldalról és még manapság is szeretem nézegetni.















Szeretem kiengedve hordani a hajam, a kedvem függvénye, hogy vasalva vagy hullámosan, de idén nyáron szinte mindig összefogtam. Ráálltam az egyszerű kontyokra, mert mindenféle stílushoz illenek és könnyű elkészíteni őket.
pinterest
Nagyon tetszenek a színes hajak, de még eddig nem volt alkalmam kipróbálni őket. Viszont 16 éves koromban pink csíkok voltak a hajamban, festett csíkok. Nagyon vagány volt, szerettem. De most tetszenek a lila, kék, türkiz, narancs színnel felturbózott frizurák. Biztosan ki fogom próbálni.

pinterest

Reméljük, hogy tetszett nektek az inspirációs összefoglalónk, mi nagyon élveztük a gyűjtögetést.
puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!