SUMMER TAG

Sziasztok lányok!


Sok helyen olvastam már az I love summer TAG-ot és az I heart summer TAG-ot és úgy döntöttem én is kitöltök egyet. Mivel mindegyikben volt olyan kérdés amire nem tudtam igazán válaszolni, úgy döntöttem vegyítem a kettőt. Plusz még saját kérdéseket is adtam hozzá. 


1.Melyik a kedvenc nyári körömlakkod?
Hát kettő is van, amit igazán szeretek és a nyárra emlékeztet. Az első egy pasztell az Avon nailwear pro+ Lemon sugar árnyalata, a másik pedig a needme Paris nail polish color 40. Ez egy sokkal élénkebb szín mint az előző. Mindkettt nagyon szeretem, nem csak nyáron használom, de mindig a nyarat juttatja eszembe.


2.Melyik a kedvenc rúzsod idén nyáron?
Nyáron nem szoktam rúzst használni, mert semmi értelme. Csak lefolyik rólam, ezért inkább sznezett hidratálót szoktam használni és szájfényt. A kedvenc szájfényem Avonos, bright smile árnyalatú. Kissé csillámos, pont amennyire kell. Nagyon tartós és fokrém illatú. Nagyon szeretem.

3.Mi a kedvenc nyári illatod?
Ez is egy Avonos termék, milyen meglepő.. Málna és hibiszkusz illatú testpermet, a kedvencem. Imádom az édes málna illatát. Van belőle testpermetem, hajspray, testápoló és nagyon gondolkodom egy tusolózselében is. Annyira tetszik az illata.

4.Medence vagy strand?
Egyikse. Én a vízartot szeretem, a természetes strandot ha úgy tetszik. Nem szeretek strandra járni, bár egy kerti medencében benne lennék. De ha már választani kell, akkor vízpart. (folyó,tó,tenger)
Abádszalók Tisza-tó / Gergelyiugornya Tisza

5.Nyár = őrült haj. Mi a kedvenc hajformázó terméked?
Ha már hajformázó, akkor Syoss. Pontosabban egy hővédő sprayt használok. Sajnos én kénytelen vagyok nyáron is ugyanúgy szárítani a hajam mint máskor, mert ha nem teszem olyan lesz a fejem mint egy oroszláné. Mivel sokat szárítom meg néha vasalom is a hajam, eléggé tönkreteszem szegényt. Hogy ez ne történjen meg olyan könnyen, egy hővédőt használok. Befújom a hajam és az megvédi a hajszárító és a hajvasaló magas hőjétől. Plusz még jó puha is lesz a hajam tőle.

6.Te pihensz egy függő ágyban,egy szigeten. Mit kortyolgatnál közben?
Koktélokat. Ezen nincs mit mesélni. Minden koktélt megkóstolnék, az összeset. Ha már eljutottam oda, hogy valami híres szigeten pihenjek egy függőágyba egyértelműen ki kell használni. De a legfontosabb, hogy jó hideg legyen.

7.Napozás vagy hamis barnaság?
Őszintén mondhatom hogy egyik sem. Nem szeretek napozni. Hétvégén csak kiugrottunk fürdeni Ugornyára és máris megégtem. Kb. kétszer 20 percet töltöttem a parton, azonkívül végig a vízben voltam és úgy leégtem, hogy azon csak nevetni lehet. Nem való ez nekem. Alapból fehér bőröm van, ami könnyen le ég és szerintem jól áll nekem a fehérség. Nem szeretem egyiket se.

8.Mi a kedvenc nyári ételed?
Saláta minden mennyiségben. Zöldség vagy gyümölcs nekem mindegy. Jó lehet hülye picsásan hangzik, hogy én salátát kérek csak azt eszem, stb. De nem. Imádom a gyors kaját, meg minden félét, szeretem a húst is, de nyáron nincs jobb mint egy jó hideg saláta. A nagy melegben csak ez esik jól.

9.Kedvenc nyári ruhád?
Sajnos nem tudom megmutatni, mert épp mosásban van, de egy királykék, lenge kis nyári ruháról van szó. Teljesen egyszerű pamut ruha. Nagyon szeretem az élénk színét és a puha tapintását. Vékony pántos, deréktájt megkötős, picit térd főlé érő ruha. 

10. Hol lennél most legszívesebben?
Egy nagyon szép helyen, Bali-szigetén. Szerintem nincs ennél csodálatosabb hely. Itt nem lehet idegeskedni, csak nyugodtan pihenni. Egyszer szeretnék eljutni ide. 


Remélem tetszett és ha szeretnétek töltsétek ki ti is ezt, vagy azokat ahonnan az inspirációt vettem.
Puszi Detti :)

Megosztás:

2 megjegyzés

  1. Hasonlóak a válaszaim :) Ki is töltöm, ha nem felejtem el!

    VálaszTörlés
  2. Hajrá! :) Már régóta akartam ilyen TAG-ot kitölteni :)

    VálaszTörlés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!