30 days beauty challenge - Legrosszabb trend

Halihó lányok!

 Ma van a kihívás 12. napja, most jönnek a legrosszabb trendek.
 DETTI

Ma én kezdem a kihívást és nem volt nehéz megírnom, egyből tudtam mit nem szeretek. Mivel nincs megszabva, hogy szépség vagy ruha trendről van szó, ezért én mindkettőből ki fogom választani azt, ami a legrosszabbnak tartok. 

Kezdjük talán a szépség trenddel. Ami szerintem a legrosszabbak és soha nem tudnám elviselni magamon, azok a mű dolgok. Konkrétan a műszempilla, műköröm, sminkmatrica, körömmatrica. Ezeket el se tudom képzelni miért hordják a nők. Annyira látszik, hogy nem illik az emberhez. 



A sminkmatricák közül talán egyet próbálnék ki, a csipkéset, de azt is azért, mert imádom a csipkét. Az a szerencse, úgy is meglehet csinálni, hogy igazi csipkét teszek a körmeimre, nem kell a matricát használni. Így ez is kiesik, nem marad semmi. 
Tudom sokan használnak műszempillát, de arra nekem nincs szükségem, ezért az is kimarad. 

Következzen a ruha trend. Ezen már többet kellett gondolkodnom. Több dolog is van. 
Talán az első a nyári csizma. Ezzel nagyon elszúrták, tudom tudom mindenki ezt hordja, de szerintem hülyeség. Nyár van, mégis mi értelme csizmát hordni? Ráadásul lyukasat. 

A másik ami egyáltalán nem tetszik, az a túlzott neon mánia. Oké újra divatba jöttek az élénk színek, de amikor egy emberen csak neon szín van, semmi más az borzalmas.
Na én ennyi lettem volna. Ezek jutottak eszembe. Több átgondolás után is azt mondhatom, hogy szerintem ezek a legroszabb trendek. Persze mindig vannak kivételek, a műköröm is lehet nagyon egyszerű és természetes, a műszempilla is lehet "láthatatlan", a neonszínt is lehet tisztességesen használni, stb. Nem mondom, hogy nincsenek kivételek, de akkor se tetszenek ezek az új irányok.

MESI

Én is úgy döntöttem, hogy a szépség és a divat terén is választok egy-egy nem éppen tetszetős, sőt néha bűnronda irányzatot, SZERINTEM. Mert a kulcsmondat: "Ez az én saját, bárkitől független véleményem."
Utánaolvastam kicsit a témában, hogy az emberek szerint mi ciki és mi nem, hát nevettem sokat. A mindenki által ismert Gyakori Kérdéseken találtam egy nagyon jót (ITT), sokat nevettem rajta.
De most jöjjön az, ami nekem szúrja a szemem.

Szépségtrend:
A vastag szemöldök és mű szemöldök. Tudom, hogy természetes, tudom, hogy ezerszer jobb, mint a másik véglete, a teljesen kiszedett/kihullott nagyon mű, tetovált vonal, de nekem akkor sem tetszik. Szerintem igénytelenségre utal, ha valakinek vastag, bozontos a szemöldöke, nincsen rendesen karbantartva, formázva.
Néhány képpel illusztrálva:
Vastag szemöldök
Linkek: itt itt itt itt
Túl mű szemöldök
Linkek: itt itt itt itt

Divattrend:
Szandál-zokni kombináció: És igen. Igen, mindig visszatérünk ehhez a koncepcióhoz. Egyszerűen nem tudom elfogadni. Nem és kész. Nyáron, melegben az emberek papucsot és szandált hordanak, mert melegük van, legszívesebben mezítláb járkálnának (főleg egy medence környékén). De ennek ellenére mégis van olyan, aki nylon vagy vastag pamutzoknit húz fel a lábára a papucs vagy szandál alá. A legrosszabb, amikor színes és mintás is.
Pár éve a kifutókon is megjelent ez a párosítás és ezen felbuzdulva néhány divatimádó elkezdte követni ezt a trendet, de még így sem lett szerethető párosítás számomra.
Néhány képpel illusztrálva:
Linkek: itt itt itt
Nem is gondoltam írni több divattrendet, mivel úgy gondolom, hogy nálam ez viszi a pálmát.
Még egyszer kihangsúlyoznám, hogy ez a mi saját véleményünk, senkit nem akarunk megbántani, megsérteni.

Van olyan trend, ami nem tetszik nektek?
Puszi, Mesy és Detti :)



Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!