30 days beauty challenge - Szépség inspiráció

Halihó lányok!

Belekezdünk a kihívás második felébe, 16.nap, a feladat: Szépséginspiráció
MESY

Ma én kezdem a kihívást. Általában az egész internetes világból szoktam inspirálódni és a magazinokból, de most csak két forrást fogok megemlíteni, az egyik a pinterest a másik pedig egy site.
Nincsen különösebben meghatározott érdeklődési köröm, mint például: csak füstös szem, vagy csak vörös ajkak. Minden érdekel, bármi fel tudja kelteni az érdeklődésemet, egy különleges színösszeállítás vagy csak a tökéletes összhang. 
Gondolom a Pinterest-et már mindenki ismeri, ezért nem is mutatom be, hogy hogyan is működik és milyen célt szolgál. Gyűjtöttem néhány tetszetős képet, nem rendszerezem, csak úgy töményen. Mindegyik képben van valami különleges, amiért tetszik, van, amelyik olyan, mint egy porcelánbaba, van, amelyik olyan vad, hogy lehet, hogy ki sem merném próbálni.


































Mint már írtam, a másik inspiráció-forrásom egy oldal, mégpedig Keiko Lynn honlapja. Imádom a stílusát a csajnak, annyira egyedi, de mégis egy kis rafináltsággal bárki tudja követni őt. Aki még nem ismerné, lesse meg az oldalát és biztos rá fog kattanni.


DETTI


Én is mint Mesy több helyről szoktam inspirálódni. Ha újságot kell mondanom akkor egyértelműen JOY, COSMOPOLITAN és a GLAMOUR Ezeket mindig megnézem és innen nagyon sok ötletet szerzek.
Nagyon sokat szoktam nézni a We Heart It-et is, ez ugyan olyan mint a Pinterest.

Ha pedig személyről van szó, akkor Takács Nóra a Life szépségszakértője. Mindig olvasom és nézem az ötleteit és már nagyon sok mindent ellestem tőle. Szerintem nagyon szép és tehetséges. Sok jó ötletet mutat, amiker bárki leutánozhat. Legtöbbjéhez nagy kreativitásra sincs szükség.
 Reméljük tetszett ez a kis összeállítás.
Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!