30 days beauty challenge - Légy bolond!

Halihó lányok!


Ma van a kihívás 23. napja. A feladat pedig: Légy bolond!


DETTI



Ma én kezdem a kihívást. Ez a feladat egyszerű számomra, hiszen sokszor szoktam "bolond" lenni. A legjobb barátnőmmel mindig hülyeségeket csinálunk. Mindig belevisz a rosszba, nem tehetek róla. Szóval nem sokat kertelek egy képpel illusztrálom, hogy értsétek tényleg tudok néha nagyon bolond lenni.
Ebből szerintem mindenki érti mire gondoltam az előbb. :D

MESY
Nekem sem esik nehezemre a bolondozás, de előrelátómódon én nem szoktam az ilyesmit megörökíteni.  De egy alkalommal mégis sikerült.
A cseresznye nagyságú alma esete:



No comment.
Azért reméljük, hogy tetszett.
puszi, Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!