30 days beauty challenge - Az 1. kép rólad amit te csináltál

Halihó lányok!

Ma van a kihívás 20.napja. Milyen gyorsan elértünk idáig, ugye? A feladat ismét feladta a leckét, de így izgalmas, nem?
MESY
Soha nem voltam az a nagy "fotózkodós" fajta, nem is szoktak tetszeni a képem, maximum 50-ből 1-2 darab. Te komolyan, engem nem szeret a fényképező. Eléggé kutakodnom kellett a régi képek után, négy évnél régebbit nem is találtam. Viszont csaltam annyit, hogy nem csak saját magam által lőtt fotót hoztam. Olyanok inkább mostanság készülnek.

Mint már írtam, a legrégebbi 4 évvel ezelőtti, pontosabban 4 év 3 hónap. Unokatesónk 8-os ballagásán készült a fotó. Szerintem no comment.

A következő kettő főiskolás éveim közepén készült. Ó, a fiatalságom fénykora! Na jó, még most is fiatal vagyok. :) Picipáromat már senkinek nem kell bemutatnom, szerepelt már a blogon.)


Ez pedig másfél éve készült, még mindig fősulisan. Ha jól emlékszem, a koliból való haza indulás előtt készült. Detti szülinapjára siettünk.

DETTI

Én se tudom meg mutatni a legeslegrégebbi képemet, mert az valószínűleg már kitöröltem. Meg egyébként is nem a saját gépemnél ülök, így nem is tudok jobban utána nézni, bocsi.
Az első kép, ami nagyon régi és sikerült megtalálnom, az egy 2011-es kép, egy házi buliban készült, valamikor nyáron. 

A másik képem kb fél évvel későbbi, ez otthon készült, a szobámban azt hiszem.

Hasonlóan Mesyhez én sem szeretem a saját képeimet, valahogy mindig találok rajta valami hibát. Nagyon kritikus vagyok magammal kapcsolatban. Nem is mutatnék több képet, még ha találnék se. Haha. :D
Bocsi, hogy csak most raktuk ki, de elfelejtkeztem róla.

Puszi Mesy és Detti :)

Megosztás:

0 megjegyzés

Köszönjük a hozzászólásodat! Mindenképpen válaszolni fogunk rá!